hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
3 synes godt om
4. oktober 2013

TNBC

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Benjamins'mor

Ej, hvor er de bare søde! Begge to!
Men jeg ville klart vælge nr. 2.

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

Benjamins'mor skriver:

Ej, hvor er de bare søde! Begge to!
Men jeg ville klart vælge nr. 2.

ja synes også de er super søde.. er glad for at jeg har en niece der ikke er så stor endnu.
jeg kan bare ikke bestemme mig... derfor jeg lige ville høre jer herinde.

Anmeld

4. oktober 2013

Frk. Himmelblå

Yurie skriver:

Jeg tænker på at købe en af de her til min niece til hendes første jul..

Hvilken synes i?

http://www.disneystore.co.uk/minnie-mouse-christma s-tutu-dress/mp/62658/1500070/

http://www.disneystore.co.uk/girls-my-1st-christma s-santa-set/mp/62644/1500070/

Nårh, hvor er de søde. Min yngste ELSKER Minnie Mouse, og jeg tror ski, jeg køber sådan en kjole til hende :-) Jeg ville vælge den kortærmede kjole, da jeg går ud fra, den skullle på juleaften, og da er det bare ofte så varmt med alle stearinlysene, madlavning osv.. - + Børnene er totalt gearet op og varme..

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

Frk. Himmelblå skriver:

Nårh, hvor er de søde. Min yngste ELSKER Minnie Mouse, og jeg tror ski, jeg køber sådan en kjole til hende :-) Jeg ville vælge den kortærmede kjole, da jeg går ud fra, den skullle på juleaften, og da er det bare ofte så varmt med alle stearinlysene, madlavning osv.. - + Børnene er totalt gearet op og varme..

så skal du næsten se rundt på den side...

Men du har nok ret i det med de korte ærme, jeg vil give hende den 23. eller tidligt den 24, så hun kan have den på dagen..

Anmeld

4. oktober 2013

EnGodMor

De er begge to super søde.

Men jeg ville tage den første kjole, da den er en fin kjole til denne specielle aften. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.