Hva høre i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Vingummien

Ja igår spurgte jeg hva jeres børn bedst kan lide af musik.

Hva kan i selv lide?

Jeg høre meget blandet, har en meget bred smag men er 2 jeg høre mest.

Samler på:

Hard dance Mania

Rosette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Ox.

suanne85 skriver:

Ja igår spurgte jeg hva jeres børn bedst kan lide af musik.

Hva kan i selv lide?

Jeg høre meget blandet, har en meget bred smag men er 2 jeg høre mest.

Samler på:

Hard dance Mania

Rosette

Jeg høre mest musik som Electric light orchestra, Queen, Oldies, Muse, Disturbed, Metallica, Volbeat osv ...

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Radio...

Anmeld

21. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Neil Young
Bob Dylan
Van Morrison
Tom Waits
Utah
Radiohead
Pink Floyd
Alt 80' er-fest-musik

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Radio...

He he er også godt musik

Anmeld

21. juli 2009

Fiona78

Absolut yndlings er Volbeat...YEAH
Men har en meget bred musiksmag kan feks også godt lide Aqua, Queen, Buddy Holly, Elvis Presley, ja er generalt glad for 50ér og 60ér musik samt hele den livsstil men er også til mere hardcore heavy så det der vist bedst beskriver min smag er: Lidt af det hele

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Fiona78 skriver:

Absolut yndlings er Volbeat...YEAH
Men har en meget bred musiksmag kan feks også godt lide Aqua, Queen, Buddy Holly, Elvis Presley, ja er generalt glad for 50ér og 60ér musik samt hele den livsstil men er også til mere hardcore heavy så det der vist bedst beskriver min smag er: Lidt af det hele

Er også lidt af det hele her, men høre mest de 2 jeg samler på.

Elsker roxette

Anmeld

21. juli 2009

Bom

Jeg hører meget AC/DC, det er simpelthen mit ynglingsband, var bla i parken og se dem i juni mdr.. Total stor oplevelse...

Ellers har jeg en meget bred smag, med Dolly Parton, Kim Larsen, Aqua (back to the 80) og meget andet..

Anmeld

21. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er til lidt af det hele, men er aller allermest til Sanne S og DAD Og de er faktisk de eneste jeg absolut SKAL til koncert med når de er i Århus. Det er bare er MUST for mig

Anmeld

21. juli 2009

oo

orvra! så kan jeg være med

jeg plejede at følge rigtig godt med i det nye alternative og elektroniske musik der kom ud, men nu er jeg blevet så magelig, at jeg mest følger de musikere, som jeg har fulgt i mange år. det er fx Tori Amos, My Brightest Diamond, Antony and the Johnsons, Säkert og Hello Saferide ...og Hanson (ja, dem med mmmbop) og juhu, jeg ELSKER Roxette!! der er naturligvis meget mere på listen, men nu sidder jeg så dejligt i sofaen, og kan ikke lige skue cdreolen, såe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.