Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Three little steps skriver:

ja, men herhjemme mener manden at prisen er afgørende for kvaliteten, og ham kan man ikke sige imod.. det er vores guldklumper og der skal ikke spares når det angår sko og overtøj, derfor får børnene selv lov at vælge.. han tjener også godt så det er okay, synes bare det er mange penge alligevel for jakker..

jeg mener heller ikk man går på kompromis med hverken overtøj eller fodtøj bare fordi man ikk giver en halv arm for det man kan godt få kvalitet til billigere penge fx udsalg, tilbud eller bare et mærke der ikk er så hypet.

men det er da fedt at have økonomi til det så er der jo ingen begrænsninger for herlighederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Faith

2300 for 3 jakker. Alle 3 Hummel.

Anmeld

4. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng kan passe sin fra sidste år som er en Color Kids på tilbud til 350 kr. (halv pris). Flyverdragten kan han også passe og er også fra Color Kids, mener vi gav 400 kr. på tilbud. Han er næsten 6 år.

Vores datter har fået ny til 500 kr fra Name It. Hun har arvet alle år og ville derfor godt give lidt ekstra i år. Vi har købt brugt Color Kids flyverdragt til 125 kr, og man kan slet ikke se, at den er brugt. Hun er 4 1/2 år.

KIDS STORM JACKET, GOTHIC GRAPE, main

Anmeld

4. oktober 2013

Valle81

I år kunne Asta og Arthur passe deres jakker fra sidste år, så Kuo Anton fik ny:-) 250 kr i NameIt og så skulle begge drenge have flyverdragter, og valget blev Celavi på tilbud til 450 kr. pr. Stk.<3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2013

Timmner

Jeg købte hummels nye jakke til min søn. 650 kr 

Anmeld

4. oktober 2013

Leneur

Silje har en lækker jakke fra Bonaparte, hun har arvet. Den har kun været til pæn brug, så er næsten som ny. Det jeg godt kan lide ved den er at den er lang, varm og lilla, for vi skal enten gå eller køre med bus, til/fra børnehaven og så skal jeg ikke tænke på at få hende i en flyverdragt eller skisæt.

Anmeld

4. oktober 2013

Louise H.

Isabellas vinterjakke kostede 120 kr, sparede 40%

Anmeld

4. oktober 2013

Tip!

jeg har købt mckinley jakke og flyverdragt til min søn. Super lækker kvalitet og pasform til ham.. 600 for jakken og 800 for flyverdragten  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Her er der købt en Me Too jakke i de lokale tøjbutik, førprisen
var 499kr og fik den til 200kr, købte samme dag også flyverdragte pr stk 70kr fra rebus. Dejlig!

Ville aldrig selv købe en jakke til 1200kr hverken til mit barn eller
mig selv

Anmeld

5. oktober 2013

SHERO

Elias kan heldigvis stadig passe hans fra sidste år. Det er wheat, gav 799 for den og den er så lækker. Med kunne aldrig selv finde på at giveså meget, han fik en Lego og reima hue i gave som jeg byttede til den... de andre år har min mor fundet lækre jakker i genbrugsen eller jeg har købt brugt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.