Øv hvor er jeg dog sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
8 svar
6 synes godt om
4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg skulle ha en rigtig hyggelig aften med rigtig lækkert mad og en rigtig god flaske rødvin.

Så jeg har stået og lavet en culottesteg, flødkartofler og hvidløgs bønner nu har jeg så fundet ud af at min kæreste ligger på sofaen sover og har gjodt det i flere timer og han er ikke til at få liv i.

Så må jeg jo bare spise selv og når han vågner får han af vide hvor sur jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Kløver

Prøv at vælte ham ned af sofaen eller en spand kold vand

Anmeld

4. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg skulle ha en rigtig hyggelig aften med rigtig lækkert mad og en rigtig god flaske rødvin.

Så jeg har stået og lavet en culottesteg, flødkartofler og hvidløgs bønner nu har jeg så fundet ud af at min kæreste ligger på sofaen sover og har gjodt det i flere timer og han er ikke til at få liv i.

Øhm... altså det er da ikke hans egen skyld at han ikke er til at vække. Han har vel været mega træt. Håber virkelig for hans, og din, skyld at du ikke lader det gå ud over ham når han vågner.

Anmeld

4. oktober 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Må han ikke sove på sofaen da? 

Er han helt umulig at vække? - Det lyder da mærkeligt, - er han fuld?

Jeg undrer mig.. - Kunne du ikke bare vække ham på en sød måde og så kunne I få en hyggelig aften? - Hvis man falder i søvn, er det vel fordi man trænger til det..

Men øv, det er jo sikkert for sent nu, kan jeg se på klokken..

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

jeg ville nok ikke blive sur, måske lidt skuffet.

han har nok ikke lagt sig på sofaen for at irritere dig, eller faldt i søvn med vilje. Han har nok virkelig haft brug for det.
jeg har prøvet at gå midt under middagen med familie, og gik ind i seng, jeg faldt i søvn med alt tøj på og så hele natten. der var klokken omkring 18, men jeg havde åbenbart virkelig brug for det. det har man en gang imellem.

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

I får lige et samlet svar.

Jo man må godt sove på sofaen.

Men jo han er helt og alene selv skyld i at han er træt for han kan bare lade være med at sidde oppe hele natten og spille computer og PS3.
Så synes bestemt at jeg har lov til at blive sur.

Anmeld

4. oktober 2013

tarkoflen

Gør som mon veninde gjorde ved sin kæreste engang han var skide fuld, havde ødelagt en af hendes yndlingsting og skubbede hende ud af sengen.... Hun hentede en tusch, tegnede briller og skæg på ham og kunne ikke lade være med at grine af, at han overhovedet ikke registrerede hvad hun foretog sig

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

I får lige et samlet svar.

Jo man må godt sove på sofaen.

Men jo han er helt og alene selv skyld i at han er træt for han kan bare lade være med at sidde oppe hele natten og spille computer og PS3.
Så synes bestemt at jeg har lov til at blive sur.

så må du jo nærmest også have vide at han kunne være træt... for så er det jo ikke lige kommet.

men så er I jo nød til at sætte jer ned og snakke om det.

Anmeld

4. oktober 2013

san

Anonym skriver:

Nyd det så er der bare mere mad til dig, og du bestemmer hvad der skal ses i fjernsynet....

kan godt forstå du syntes det er træls han falder i søvn, når du nu havde gjort så meget ud af maden... men når det så er sagt med et smil på læben, så er vi alle bare trætte en gang imellem med eller uden børn

Håber du får/har en dejlig aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.