Anonym skriver:
Sagen er jeg har den her "veninde" eller hvad jeg nu skal kalde hende, hun havde inviterer mig med til hendes datters barnedåb sidste år. Og inden vi begge fik kæreste på. Så fik hun kæreste på jeg ikke bryder mig om men acceptere ham selvfølgelig, så fik jeg så kæreste på og de har bare ikke gjort noget for at lærer ham og kende, og virker som om de ikke kan li ham da det kun er mig de hele tiden vil være sammen med. Nå bliver så gravid og fødte her for to uger siden. Og vi har nu fået lagt dato for barnedåben, så spørg hun om de er inviteret med, hvor jeg svarer hende at vi egentlig ikke har plads til flere da man kun kan være 50 i selskabslokalerne og vi bliver 50 kun familie og jeg ikke har inviteret nogen veninder med overhovedet så blivee hun skide sur og skriver det er tarveligt når nu hun pressede mig ind til hendes datters dåb.
Er det virkelig tarveligt af mig ikke og invitere hende og hendes kæreste og datter med. Når de ikke kan li min kæreste og der faktisk ikke er plads?
Det er svært ikke at læse mellem linjerne i dit indlæg.
Nå men jeg synes, at du skal fortælle din veninde, at hun måske har mere brug for venskabet end du, og at hun nok sætter mere pris på det. SÅ slipper du for komplikationer i fremtiden.
Man skal selvfølgelig ikke invitere af sur pligt.
Anmeld