Risengrød 8mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. oktober 2013

Muhmi

Må de det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Benjamins'mor

4. oktober 2013

L&V

Muhmi skriver:

Må de det?

I de anbefalinger jeg ka finde må de jo kun få en ret begrænset mængde mælk så er faktisk lidt i tvivl

Anmeld

4. oktober 2013

Hjaltesmor

Jeg ville koge den på udmalket modermælk. Ville ikke give et barn på 8 mnd komælk (eller andet mælk)

Anmeld

4. oktober 2013

Muhmi

Har kigget mig omkring og så længe de ikke får det hver dag og i små mængder kun, så er det ok, når det er lavet på sødmælk Vi putter jo også sødmælk i hans hjemmelavede grød

Tak for svar tøser

Anmeld

4. oktober 2013

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Har kigget mig omkring og så længe de ikke får det hver dag og i små mængder kun, så er det ok, når det er lavet på sødmælk Vi putter jo også sødmælk i hans hjemmelavede grød

Tak for svar tøser

Så lige dit svar og skulle også lige til at skrive at så længe det på sødmælk er det ok, det må de jo også få i kop.

Anmeld

4. oktober 2013

Jenny12

Må de det?

Jeg ville uden tøven give mit 8 måneder gamle barn risengrød Og jeg er ellers lidt "mælke-forskrækket" og har aldrig tilbudt mit barn komælk at drikke.

Anmeld

5. oktober 2013

Mother-love

Muhmi skriver:

Må de det?

Ja det må du. Isabella droppede selv flasken da hun var 7,5 mdr og derfra fik hun sødmælk. Og vi havde sp indover. Så de må gerne få komælk. Jeg ville ihvertfald godt turde give risengrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.