Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
de digitale er rimeligt præcise. ofte fanger de graviditet hurtigere end ellers. så medmindre du så stregen inden for tid vil jeg desværre ikke tro du er gravid du kan dog være en af dem der tester sent positiv. men taget ud fra testen tror jeg ikke
l.kjoeller skriver: de digitale er rimeligt præcise. ofte fanger de graviditet hurtigere end ellers. så medmindre du så stregen inden for tid vil jeg desværre ikke tro du er gravid du kan dog være en af dem der tester sent positiv. men taget ud fra testen tror jeg ikke
Jeg har hørt at der altid er 2 streger på de digitale teste men håber da for dig det betyder der er en chance. Men ja de skulle være meget præcise..
Ved de test må du ikke skille dem ad, for der vil være to streger selvom den er negativ.
Anonym skriver: I dag skulle mens (ikke) dukke op, men testede negativ på CB, da jeg skulle pille batteriet ud, ser jeg så en streg nr 2 Er der så en chance for jeg alligevel kan være gravid, det bare er for tidligt til at nok udslag til at den kan registrere positivt resultat og skrive GRAVID I får lige billede, da jeg ikke har så meget erfaring med de digitale
I dag skulle mens (ikke) dukke op, men testede negativ på CB, da jeg skulle pille batteriet ud, ser jeg så en streg nr 2 Er der så en chance for jeg alligevel kan være gravid, det bare er for tidligt til at nok udslag til at den kan registrere positivt resultat og skrive GRAVID I får lige billede, da jeg ikke har så meget erfaring med de digitale
Anonym skriver: Synes bare det var underligt, smider testen ud efter jeg har fået resultatet, men der står man skal tage batteriet ud, og undrede mig. Øv da også, gav bare lige håb, da det røde ikke er dukket op
Synes bare det var underligt, smider testen ud efter jeg har fået resultatet, men der står man skal tage batteriet ud, og undrede mig. Øv da også, gav bare lige håb, da det røde ikke er dukket op
Også ked af at slukke håbet. men alt kan jo ske så måske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128