gode råd til at opnå graviditet,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
6 svar
6 synes godt om
4. oktober 2013

Helloo

Kom med jeres gode råd!

Mine cyklusser svinger, og de sidste 2 var 68/62 dage!

Begyndte at plet bløde for 16 dage siden, og bløder stadig. Bare alm mens nu.. 

Gode råd kom hid!

(har i øvrigt en dreng fra januar) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Knald knald KNALD!!! 

Anmeld

4. oktober 2013

Helloo

Mor11 skriver:

Knald knald KNALD!!! 

Synes ikke rigtig det virker haha

Anmeld

4. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Louise6551 skriver:

Synes ikke rigtig det virker haha

Hvad med at have sex hveranden dag, og så tag diverse gravitets"fremmende" medikamenter? Synes jeg har læst om sådan nogen sammensætninger både til mænd og kvinder

og hvad med at ælteste? Bare for at se om du har æl når din cyklus nu er så lang?  

Anmeld

4. oktober 2013

MorDk

Jeg synes du skulle kontakte lægen når du har så uregelmæssige cykli og pletblødninger. Og så tage den derfra

Anmeld

4. oktober 2013

Tulle83

Det allerbedste råd jeg kan give er at lade være med at gøre det til et projekt med diverse beregninger, da den psykiske del også spiller en meget stor rolle.

Nyd at i kan have sex uden prævention, gå i seng med hinanden fordi i har lyst til hinanden, og ikke fordi at lige nu har du ægløsning! Hvis du har det godt både psykisk og fysisk, vil din krop også have mere overskud til at lave en baby

Det har virket for mig, og selvom jeg troede der ville gå laaang tid før jeg blev gravid, skete det efter blot 3 mdr. fra p-pillestop.

God fornøjelse

Anmeld

4. oktober 2013

Muffinmus

Cyklus kan svinge meget længe efter en fødsel,min mens efter fødslen af den første var skisme heller ikke regelmæssigt, men blev gravid alligevel da han var omkring et år.
Tog simpelthen æl teste fra dag 11-12 og frem, købte dem billigt på nettet, for ellers var jeg blevet ruineret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.