Anonym skriver:
Tak for dit svar. Det lyder virkelig spændende, især det med stress, tror nemlig også det spiller lidt ind i forbindelse med mit humør! Hvor mange behandlinger skulle der til for dig? Selvfølgelig er det individuelt, men kan læse mig frem til at det går forholdsvist hurtigt i forhold til andre behandlingsformer. Kender en der har gået til 8 psykolog behandlinger for stress uden nogen større effekt...
Men tror jeg vil kaste mig ud i hopnosens verden 
Ved min eksamens angst fik jeg 2 behandlinger, anden gang var mere en slags opfriskning hvis man kan kalde den det

-jeg dumpede rigtig mange af mine eksamener eller bestod kun med nød og næppe, jeg gik altid fuldstændig kold og kunne ikke forklare hvad jeg skulle.. Efter mine hypnoser fik jeg 11!!! Den gamle skala.. Og siden da har jeg kun fået top karakterer og har intet problem haft siden

Med hensyn til stress fik jeg i alt 3 behandlinger, jeg var kørt fuldstændig ned psykisk af min gamle chef, og havde arbejder og presset mig selv alt for meget i mange år, så der var ret meget der skulle rettes op på

-jeg kan kun anbefale det!! For mig har det været fantastisk og ville til hver en tid gøre det igen
Anmeld