Hypnoterapi/hypnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej alle...

Jeg er fanget i en negativ tankegang. Ser alt fra den forkerte side og mangler overskud i hverdagen. Min kæreste har været gået ned med stress og depression og er endelig ved at være ovenpå igen, men jeg synes ikke mit humør følger med. Det er som om jeg slet ikke kan finde ud af at se tingene fra den positive side længere. Og jeg vil bare ikke have at det skal gå ud over min familie.

Derfor har jeg læst om hypnose og hypnoterapi. Synes det lyder interessant, og vil høre om nogen herinde har erfaring med det? Eller andre gode forslag til at bryde et træls hverdags-mønster.

Mvh mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Hej alle...

Jeg er fanget i en negativ tankegang. Ser alt fra den forkerte side og mangler overskud i hverdagen. Min kæreste har været gået ned med stress og depression og er endelig ved at være ovenpå igen, men jeg synes ikke mit humør følger med. Det er som om jeg slet ikke kan finde ud af at se tingene fra den positive side længere. Og jeg vil bare ikke have at det skal gå ud over min familie.

Derfor har jeg læst om hypnose og hypnoterapi. Synes det lyder interessant, og vil høre om nogen herinde har erfaring med det? Eller andre gode forslag til at bryde et træls hverdags-mønster.

Mvh mig.

Jeg har rigtig god erfaring med hypnose! Dog ikke med det "problem" du beskriver, men med flyskræk, og det gik væk ved hjælp af behandlingen. Så jeg kan kun anbefale hypnose!

Anmeld

5. oktober 2013

...,

Hypnose og hypnoterapi er helt fantastisk!! Jeg har prøvet det nogen gange bla mod eksamensangst og stress.

Det er en vild fornemmelse og jeg har ku mærke resultat fra første behandling.. Synes helt klart du skal prøve

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Jeg har rigtig god erfaring med hypnose! Dog ikke med det "problem" du beskriver, men med flyskræk, og det gik væk ved hjælp af behandlingen. Så jeg kan kun anbefale hypnose!

Tak for dit svar! Det er super dejligt at høre at det har hjulpet dig, tror også jeg giver det en chance...!

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Hypnose og hypnoterapi er helt fantastisk!! Jeg har prøvet det nogen gange bla mod eksamensangst og stress.

Det er en vild fornemmelse og jeg har ku mærke resultat fra første behandling.. Synes helt klart du skal prøve

Tak for dit svar. Det lyder virkelig spændende, især det med stress, tror nemlig også det spiller lidt ind i forbindelse med mit humør! Hvor mange behandlinger skulle der til for dig? Selvfølgelig er det individuelt, men kan læse mig frem til at det går forholdsvist hurtigt i forhold til andre behandlingsformer. Kender en der har gået til 8 psykolog behandlinger for stress uden nogen større effekt...

Men tror jeg vil kaste mig ud i hopnosens verden

Anmeld

7. oktober 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej alle...

Mvh mig.

Jeg har prøvet hypnose men med henblik på rygestop. Det fungerede desværre ikke for mig, men vil altid mene det er værd at mene. Ikke alle er modtagelige. 

Anmeld

7. oktober 2013

...,

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Det lyder virkelig spændende, især det med stress, tror nemlig også det spiller lidt ind i forbindelse med mit humør! Hvor mange behandlinger skulle der til for dig? Selvfølgelig er det individuelt, men kan læse mig frem til at det går forholdsvist hurtigt i forhold til andre behandlingsformer. Kender en der har gået til 8 psykolog behandlinger for stress uden nogen større effekt...

Men tror jeg vil kaste mig ud i hopnosens verden

Ved min eksamens angst fik jeg 2 behandlinger, anden gang var mere en slags opfriskning hvis man kan kalde den det -jeg dumpede rigtig mange af mine eksamener eller bestod kun med nød og næppe, jeg gik altid fuldstændig kold og kunne ikke forklare hvad jeg skulle.. Efter mine hypnoser fik jeg 11!!! Den gamle skala.. Og siden da har jeg kun fået top karakterer og har intet problem haft siden

Med hensyn til stress fik jeg i alt 3 behandlinger, jeg var kørt fuldstændig ned psykisk af min gamle chef, og havde arbejder og presset mig selv alt for meget i mange år, så der var ret meget der skulle rettes op på -jeg kan kun anbefale det!! For mig har det været fantastisk og ville til hver en tid gøre det igen

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Jeg fik hypnose pga. Jeg blev ved med at dumpe køreprøven pga. Nervøsitet. Havde prøvet piller fra lægen, som ikke hjalp. Bestod da lige efter hypnosen, men om det var pga den ved jeg ikke og var nok oppe i alt 8 gange

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym101

Det er IKKE alle det virker på skal det lige siges 

Min læge og mine jordemødre siger, at man skal tro på det før det virker. Det skal man også i min familie og omgangskreds, for det virker ikke på nogen af dem jeg kender eller familie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.