Åårh hvor sys den er så fantastisk den her video...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

sandramor

Sabone skriver:

Hehe. Kunne godt bruge, hvis vores bebs valgte at komme ud 38+ Ville bestemt ikke gøre mig noget :p

Jeg synes, der bliver passet rigtig godt på babyen og som jeg ser det, nyder den det helt vildt! Ville elske, hvis jeg kunne gøre det samme for mit barn

hihi neeej jeg var også godt tilfreds da især fordi der var spået at hun var en stor basse..... og jo jo hun vejede også næsten 3900 da hun kom ud 9 dage før tid
Jamen så håber jeg for dig at den sidste tid går hurtigt og at baby vælger IKKE at blive der længere end højst nødvendigt

jaaa jeg synes heller ikke man overhovedet kan være i tvivl om at baby er i trygge hænder og har det dejligt... altså seriøst... babyen falder jo i søvn det har ingen af mine altså gjort når de har været ibad hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Sabone

sandramor skriver:

hihi neeej jeg var også godt tilfreds da især fordi der var spået at hun var en stor basse..... og jo jo hun vejede også næsten 3900 da hun kom ud 9 dage før tid
Jamen så håber jeg for dig at den sidste tid går hurtigt og at baby vælger IKKE at blive der længere end højst nødvendigt

jaaa jeg synes heller ikke man overhovedet kan være i tvivl om at baby er i trygge hænder og har det dejligt... altså seriøst... babyen falder jo i søvn det har ingen af mine altså gjort når de har været ibad hihi

Han blev i går skønnet til at veje 2600-2700 g. og hun troede at han ville tage 1 kg. mere på Så det bliver også en fin størrelse :p 

Mine svigerforældre skal faktik ud og rejse den 19. november og jeg har termin d. 6., så han må gerne komme ud lidt før

Ja, lige præcis! Den ser da overhovedet ikke ud til at lide nogen nød! Den er jo bare i dens vante miljø og nyder det

Anmeld

4. oktober 2013

sandramor

Sabone skriver:

Han blev i går skønnet til at veje 2600-2700 g. og hun troede at han ville tage 1 kg. mere på Så det bliver også en fin størrelse :p 

Mine svigerforældre skal faktik ud og rejse den 19. november og jeg har termin d. 6., så han må gerne komme ud lidt før

Ja, lige præcis! Den ser da overhovedet ikke ud til at lide nogen nød! Den er jo bare i dens vante miljø og nyder det

Åårh så har han også en dejlig størrelse

Iiih altså så skal han jo komme lidt før!! det må du altså lige forklare ham højt og tydeligt

Anmeld

4. oktober 2013

MorDk

SMUKT ♥

Anmeld

4. oktober 2013

Sabone

sandramor skriver:

Åårh så har han også en dejlig størrelse

Iiih altså så skal han jo komme lidt før!! det må du altså lige forklare ham højt og tydeligt

Ja, det er vist ganske udmærket

Tro mig, vi snakker om det dagligt :p Og min kære mand venter også bare i spænding Nu vil vi bare gerne snart møde ham 

Anmeld

4. oktober 2013

Muffinmus

Babyen ser da ud til at føle en enorm tryghed og velvære.
Præcist som mors mavse.
Men man kan bekymre sig for om folk der ser videoen vil afprøve det, og ikke lige er opmærksom nok på vandet og luftvejene. For hende her går da liiiige til grænsen og der tænker jeg man i enkelte tilfælde måske kunne overskride den.
Dog må man tænke folk er ansvarlige forældre der så ikke kører den så langt ud som hende her gør, det er tydeligt at både bad og massage er noget hun er vant til

Anmeld

5. oktober 2013

Babydrøm

sandramor skriver:

Tror den har været linket her før...

Men faldt lige over den på youtube og hold nu op altså hvor jeg sys det er en fantastisk smuk og dejlig video og se hvordan den lille baby er rolig og fredfyldt og føler sig "hjemme"

Så vidt jeg husker var der nogen der var af en helt anden mening... Det forstår jeg slet ikke

http://youtu.be/OPSAgs-exfQ

Fantastisk 

Bliver da endnu mere skruk!! 

Anmeld

5. oktober 2013

Mother-love

Hold da op en smuk film. Man kan bare se baby er fuldstændig tryg, for det føles lidt som at være inde i mors mave at flyde rundt der.

Der er jo slet ingen tvivl om at hun ved hvad hun laver

Anmeld

5. oktober 2013

Bshizzle

SMUK video...!!

Men jeg må indrømme atdet ser SÅ nemt ud på den video..
Men børn er forskellige.. eller så er jeg bare elendig til at bade mine små børn dengang..
For de kunne satme ikke li og være i bad!! HAHA  

Anmeld

5. oktober 2013

Muffinmus

Det er måske også vigtigt at bruge badetermometer. Vi fandt ud af vores dreng hadede badet fordi vandet var en smule for koldt, tror det skulle være 35-38 grader og vores var kun 30. Så han synes det var rigtig øv at komme ned i vandet. Vi var nok bare lidt bange for at det var for varmt, for man ønsker jo for alt i verden ikke at skolde sine børn, men det resulterede så i for koldt vand i stedet for. Da vi først havde fundet et termometer til vandet gik det hele meget bedre og det blev også brugt til de to andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.