ved ikke om jeg kan blive ved ( sygdom)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
1 synes godt om
3. oktober 2013

Anonym trådstarter

Godaften i dejlig kvinder her ind

jeg er enlig på en gang imellem men får jer ikke svaret eller skrevet rigtig her ind.. og det vil jeg meget gerne undskylde

nu til sagen

hold op de sidst to åt har været utrolig hård fysisk og til tider psykisk.

brudet med deres far ratsager osv jeg vandt og idag har jeg begge børn hos mig og et føler jeg ok samarbejde med farmand. 

Det sidst år har så haft stor betydning i mit liv 

har og er igennem et voldsom sygdoms forløb som har kostet dyrt på 

jeg var i tirsdsgs til samtale med den en af min special læger og trod enlig der var lyse tider vi snakker om udtrapning osv da min tal der er taget 14 dage ind er oki eller så oki at vi skulle ud a noget af det da.jeg får meget medecin og kræver en lang udtrapning da kroppen selv skal igang igen...

Vi snakker os om hvordan jeg har det og må enlig sige jeg ikke havde det godt vi snakker frem og tilbage og om at jeg efter min tal nu kan have den høje medecin som grund ( det giver jo mening) 

Vi snakker så os om hvad den anden special læge har lave ved mig med min ekstrem mave smerter...

forteller så jeg har været i mr scanner og når jeg enlig tænker over havde fået det neget dårliger siden den han undre sig.. det kan være sammen traf lige ind til jeg fortæller jeg har fået det radioaktive stof i drikkelse 1 liter og sprøjtet ind plus noget for at min tam skulle slappe af...

lægen bliver noget stille og kigger rundt alt det der ikke måtte ske er sket.

det er et stof jeg på ingen måder må få med den sygdom jeg har.

bliver sendt til ny blodprøver med det sammen ( alt snak om at trappes ud er nu slut)

Og idag kom dommen min tal er noget dårliger og er ca rykket 3 mdr tilbage i forløbet som nu har varet i over 1 år...

er så ked ved ikke ulykkelig sur ja alt den anden special har ikke læst min papir åbenbart

ar ar ar

Ja en masse øv her fra så nu jeg tilbage med ekstrem opkast smerter osv 

Ville ikke så meget andet end at få.luft

tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

klmf

Du kan klage over sådan noget sjusk! Mener alle regioner har en patientvejleder, der kan du få hjælp. Ikke i orden altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.