Træg mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2013

Anonym trådstarter

hvordan holder du som har problemer med maven gang i din mave?

jeg har efterhånden prøvet div lægemidler (husk, movicol, magnesia osv) men det er som om min mave er blevet resistente overfor det, de fungere i hvert fald ikke mere. Jeg har prøvet grøn te, men det hjælper heller ikke mere. Flere fibre gør min mave endnu mere træg.Vand drikker jeg ca 2 l af om dagen.

jeg har ikke ondt og føler mig ikke oppustet, men toilet besøg hver anden uge er jo ikke så lækkert.

Anonyme svar er muligt, hvis du som jeg ikke ønsker dette emne ud på nettet i fuld profil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Anonym

Har du prøvet med; at røre sig, drikke rigeligt vand, spise meget frugt og grønt samt eventuelt supplere med et fiberprodukt.

Har selv lige fået en hæmoride fjernet, og overstående har hjulpet mig meget ..

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet med; at røre sig, drikke rigeligt vand, spise meget frugt og grønt samt eventuelt supplere med et fiberprodukt.

Har selv lige fået en hæmoride fjernet, og overstående har hjulpet mig meget ..

Jeg går dagligt ture og drikker som sagt 2 l vand dagligt og holder igen med fibre, da de kun gør min mave endnu mere hård 

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym

Anonym skriver:

Jeg går dagligt ture og drikker som sagt 2 l vand dagligt og holder igen med fibre, da de kun gør min mave endnu mere hård 

Så prøv og giv det et forsøg med masser af frugt og grønt

Anmeld

4. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

hvordan holder du som har problemer med maven gang i din mave?

jeg har efterhånden prøvet div lægemidler (husk, movicol, magnesia osv) men det er som om min mave er blevet resistente overfor det, de fungere i hvert fald ikke mere. Jeg har prøvet grøn te, men det hjælper heller ikke mere. Flere fibre gør min mave endnu mere træg.Vand drikker jeg ca 2 l af om dagen.

jeg har ikke ondt og føler mig ikke oppustet, men toilet besøg hver anden uge er jo ikke så lækkert.

Anonyme svar er muligt, hvis du som jeg ikke ønsker dette emne ud på nettet i fuld profil

Drop al stivelse og spis primært frugt og grønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.