Vildt oppustet - håber håber håber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
7 svar
4 synes godt om
3. oktober 2013

Manna

Jeg tror, jeg er ved at blive tosset.
Jeg tænker snart ikke på andet.
Og det i sig selv giver mig måske symptomerne.
Jeg er SÅ oppustet - morgen og aften - altså hele dagen - i to dage i træk.

Jeg har anslået implantation for 4 dage siden, så det er da virkelig tidligt, hvis det skulle være et symptom.

Da jeg var kortvarigt gravid for 2 måneder siden (mislykket biokemisk) nåede jeg også at være vildt oppustet, men det var 2-3 dage senere.

Jeg har også svage menslignende smerter i underlivet. En HEL uge før forventet menstruation. Det kan da ikke passe!!!

Men jeg søger i debatterne og finder kun kvinder, der er oppustet før mens, ingen nævner uge 2-3. Og kvinder, der har menslign. smerter op til mens og pga. tidlig graviditet.

Der er bare så lang tid til jeg kan teste.

Kom med jeres bud

Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Xana

Hmm, det er svært at sige, da symptomer er så forskellige.

Jeg havde desværre en graviditet uden for livmoderen i aprilmåned. Men mine symptomer inden den gik igang, var oppustethed og tissetrang. Især det sidste

Min mand og jeg prøver igen nu og jeg kan mærke oppustethed, men kan ikke rigtigt vide mig sikker, for behandlingen mod GUL, gjorde at min cyklus blev en smule uregelmæssig. Derfor er jeg heller ikke helt sikker på, hvornår min mens. mon skulle komme. Så må bare krydse fingre og håbe

Jeg krydser fingre for, at der er en god overraskelse på vej til dog også

Anmeld

5. oktober 2013

Manna

Xana skriver:

Jeg havde desværre en graviditet uden for livmoderen i aprilmåned. Men mine symptomer inden den gik igang, var oppustethed og tissetrang. Især det sidste

Min mand og jeg prøver igen nu og jeg kan mærke oppustethed, men kan ikke rigtigt vide mig sikker, for behandlingen mod GUL, gjorde at min cyklus blev en smule uregelmæssig. Derfor er jeg heller ikke helt sikker på, hvornår min mens. mon skulle komme. Så må bare krydse fingre og håbe

Puh 3. dag og oppustet. Nu synes jeg måske måske også mine bryster er blevet større...

4 dage til testdag i dag.

Håber også for dig/jer.

Manna

Anmeld

9. oktober 2013

Manna

Xana skriver:

Jeg tester positiv indenfor tid på testdag i dag.
Hvordan gik det med dig?

Manna

Anmeld

9. oktober 2013

stjernehimmel

Manna skriver:

Hvordan gik det med dig?

Manna

tillykke :-)

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Manna skriver:

Hvordan gik det med dig?

Manna

Tillykke!!!!

Anmeld

5. november 2013

Xana

Manna skriver:

Hvordan gik det med dig?

Manna

Har en masse symptomer og er lige gået over tid, men testet negativ. Så venter og ser om jeg kan få et par streger om nogle dage, hvis mens ikke kommer

Anmeld

6. november 2013

Manna

Xana skriver:

Har en masse symptomer og er lige gået over tid, men testet negativ. Så venter og ser om jeg kan få et par streger om nogle dage, hvis mens ikke kommer

Hold da op - den er jo gammel den tråd.
Og du tester stadig negativ, Hvor langt ville du være henne?
Krydser fingre for dig.
Måske er det ved at være tid til en blodprøve?
Manna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.