Tror jeg har stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har meget længe ignoreret min krop og de signaler den har sendt. Jeg er lige startet på nyt arbejde og det skifte har nærmest fået mig til ikke at kunne være i mig selv. Jeg har konstant tankemyller - vågner mange gange om natten og bruger lang tid på at falde i søvn igen. Min krop sitre - jeg har hovedpine, knude i maven, trykken for brystet og nok meget mere (hvis jeg tænker mig om har det nok stået på i et ½ år men rigtig meget de sidste 2 mdr.) Jeg bekymre mig om alt - jeg bliver jo fyret fra mit nye arbejde da jeg ikke engang har det været der en uge.. jeg har dårlig samvittighed over for min kæreste - jeg føler mig som et nederlag der ikke bare kan tage sig sammen og blive glad. Og jeg er allermest bange for lægen siger jeg bare skat tage mig sammen og jeg ikke fejler noget men er dovnen..

Jeg ved godt den er helt gal når jeg skriver alt det her, men jeg er så bange for hvad der skal ske. Jer der har været stresset vil I ikke fortælle jeres historie, vil I ikke fortælle om hvordan I kom tilbage til arbejdsmarkedet igen..

Det er ikke fordi jeg ikke gerne vil, men jeg får ikke svaret på ret mange af jeres svar, på nuværende tidspunkt kræver det for meget, jeg tænker over alt og vil bruge alt min energi på at gennemtænke hvert svar.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Mi&Mi

Anonym skriver: