Træt med træt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. oktober 2013

Stumpen

Nogen der har et godt råd til hvad jeg kan indtage af vitaminer, lign eller noget helt 3?? 

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Kloster

Nu har du jo ikke skrevet noget om, hvornår du er træt, om der er en grund til det ell hvad du i forvejen har prøvet  Men.......

• Motion
  • Frisk luft
  • Sund kost
  • Vand
  • D3-vitaminer (efter blodprøve ved lægen)

Anmeld

3. oktober 2013

Stumpen

Kloster skriver:

Nu har du jo ikke skrevet noget om, hvornår du er træt, om der er en grund til det ell hvad du i forvejen har prøvet  Men.......

• Motion
  • Frisk luft
  • Sund kost
  • Vand
  • D3-vitaminer (efter blodprøve ved lægen)

Synes fra sidst eftermiddag hænger jeg i bremsen og føler mig træt og fyldt op i hovedet..

motion får jeg ikke det store af udover gåture, men sund kost, vand og frisk luft får jeg... Og det er bl.a derfor det undre mig at jeg er så træt når jeg når sidst på Dagen...

hvorfor blodprøve ang de D3 vitaminer?

Anmeld

3. oktober 2013

Kloster

Stumpen skriver:

Synes fra sidst eftermiddag hænger jeg i bremsen og føler mig træt og fyldt op i hovedet..

motion får jeg ikke det store af udover gåture, men sund kost, vand og frisk luft får jeg... Og det er bl.a derfor det undre mig at jeg er så træt når jeg når sidst på Dagen...

Fordi D-vitaminer kan kroppen ikke selv udskille, hvis den får for mange. Derfor skal lægen måle det i blodprøverne om det er dét ell måske noget andet

Jeg dyrker også en hel del motion, spiser sundt og varieret, får godt med frisk luft og Vand er Gud  Men hver vinter (er begyndt) tager jeg 1 tablet D-vitamin. Slutter når solen kommer igen i foråret og det fungere fint.

Anmeld

3. oktober 2013

stjernehimmel

Stumpen skriver:

B12 er når man ikke selv kan danne nok i kroppen selv... så bliver man træt uden lige og har bare ingen energi... man kan få piller for at danne mere og i nogle tilfælde kan man få en indsprøjtning for det så det virker længere.....

Anmeld

3. oktober 2013

Stumpen

Kloster skriver:

Fordi D-vitaminer kan kroppen ikke selv udskille, hvis den får for mange. Derfor skal lægen måle det i blodprøverne om det er dét ell måske noget andet

Jeg dyrker også en hel del motion, spiser sundt og varieret, får godt med frisk luft og Vand er Gud  Men hver vinter (er begyndt) tager jeg 1 tablet D-vitamin. Slutter når solen kommer igen i foråret og det fungere fint.

Kunne da godt tænkes at jeg lige skulle forhøre mig hos lægen...

Anmeld

3. oktober 2013

Stumpen

stjernehimmel skriver:

B12 er når man ikke selv kan danne nok i kroppen selv... så bliver man træt uden lige og har bare ingen energi... man kan få piller for at danne mere og i nogle tilfælde kan man få en indsprøjtning for det så det virker længere.....

Skal jeg også forbi lægen med denne vitamin eller kan jeg bare købe dem på apoteket?

Anmeld

3. oktober 2013

stjernehimmel

Stumpen skriver:

Skal jeg også forbi lægen med denne vitamin eller kan jeg bare købe dem på apoteket?

Du skal tjekkes ved lægen via en blodprøve...  vi har det næsten alle i familien og der er flere kloge der mener at det kan være arveligt.. min bror eksvis kan i perioder ik holde sig vågen uden hans medicin og falder i søvn med det samme han står stille nærmest

Anmeld

3. oktober 2013

Stumpen

stjernehimmel skriver:

Du skal tjekkes ved lægen via en blodprøve...  vi har det næsten alle i familien og der er flere kloge der mener at det kan være arveligt.. min bror eksvis kan i perioder ik holde sig vågen uden hans medicin og falder i søvn med det samme han står stille nærmest

Hmm, når jeg læser dit og klosters svar, så vil jeg kort spørge min læge på onsdag om hun tror der skal en blodprøve til (skal til læge med min datter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.