Friplads regler ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej

Sidder lige og undersøger reglerne for friplads i Dp og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg har forstået det rigtig  så håber på der er nogle søde damer herinde som kan hjælpe en nybagt mor lidt

Først og fremmest så er mandens og min indtægt samlet på 451.758 kr / pr år. 

og i følge denne side  http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Dagtilbudsomraadet/~/media/UVM/Filer/Udd/Dagtilbud/PDF%2012/121023%20Fripladsskala%202013.ashx 

Så står der 88 pct under "vores fane" vil det sige sig at vi selv skal betale 88 % af dp pladsen og så får tilskud af de resterende 12% ?

En Dp plads i vores kommune koster 2699 kr pr mdr så mit regnestykke ser således ud : 2699 kr - 88% = 2375 kr 

Så vil det sige at vi selv skal betale 2375 kr pr mdr og får 323 kr i tilskud  eller er jeg helt galt på den ???

På forhånd tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Karla

Anonym skriver:

Hej

Sidder lige og undersøger reglerne for friplads i Dp og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg har forstået det rigtig  så håber på der er nogle søde damer herinde som kan hjælpe en nybagt mor lidt

og i følge denne side  http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Dagtilbudsomraadet/~/media/UVM/Filer/Udd/Dagtilbud/PDF%2012/121023%20Fripladsskala%202013.ashx 

Så står der 88 pct under "vores fane" vil det sige sig at vi selv skal betale 88 % af dp pladsen og så får tilskud af de resterende 12% ?

En Dp plads i vores kommune koster 2699 kr pr mdr så mit regnestykke ser således ud : 2699 kr - 88% = 2375 kr 

Så vil det sige at vi selv skal betale 2375 kr pr mdr og får 323 kr i tilskud  eller er jeg helt galt på den ???

Det lyder meget rigtigt

Anmeld

3. oktober 2013

CaWi

Anonym skriver:

Hej

Ja det er sådan det er

Anmeld

3. oktober 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Det lyder meget rigtigt

super mange tak 

Anmeld

3. oktober 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Ja det er sådan det er

ok mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.