Hvad ville du købe, hvis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Du havde fået 4000 i fødselsdagsgave?

Jeg har fødselsdag og har derfor fået (en del) penge, da jeg ingen ønsker har, jeg mangler jo ikke noget

Mine overvejelser går på om jeg ikke bare skulle sætte dem i banken, men det mener manden virker lidt tør og kedeligt, og at jeg aldrig køber noget til mig selv mere, så derfor har jeg fået påbud om at købe noget til mig selv, i hvert fald bare for lidt af pengene, MEN (igen et men)

- Tøj gider jeg ikke, da jeg liii skal have tabt det sidste efter en fødsel

- Sko, jo måske et pa vintersko, men aner ikke hvad der li er

- En hårfarve blir det hvert fald til

Hvad ville i købe TIL JER SELV hvis det var jer?

Jeg ville nok købe et par nye kondisko, for dem jeg har nu er der hul i bunden på så jeg får våde tæer hvis det har regnet...  og så nok et par ordentlige støvler til vinter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Lunae

Anonym skriver:

Jeg har fødselsdag og har derfor fået (en del) penge, da jeg ingen ønsker har, jeg mangler jo ikke noget

Mine overvejelser går på om jeg ikke bare skulle sætte dem i banken, men det mener manden virker lidt tør og kedeligt, og at jeg aldrig køber noget til mig selv mere, så derfor har jeg fået påbud om at købe noget til mig selv, i hvert fald bare for lidt af pengene, MEN (igen et men)

Jeg ville købe den nye iPhone 5s eller måske design til hjemmet!

Anmeld

3. oktober 2013

SjeBets

Jeg har lige fået 4000 i svende gave, og de skal bruges på en Kenwood major titantium med 1500 w motor og 6.7 l skål .... 

Vil gerne bage, men med 4 børn og en på vej så skal man bage en stor potion, og så er sådan en svend altså rar. Og Kenwood holder i mange år frem 

Anmeld

3. oktober 2013

EnGodMor

Elsker at spare. 

Så ville ikke bare kunne bruge penge sådan lige. 

Men hvis jeg skulle vælge, så ville det blive til noget sengetøj, middag med manden, til fotograf hele familien. 

Anmeld

3. oktober 2013

Loa

Synes du skulle forkæle dig selv.

Massage, frisør, noget lækker fra Matas, creme eller parfume.

Her skulle 4.000 hurtigt få ben at gå på

Tøj, sko, massage åh ja jeg ville have masser af bruge dem på

Anmeld

3. oktober 2013

JulieE

SjeBets skriver:

Jeg har lige fået 4000 i svende gave, og de skal bruges på en Kenwood major titantium med 1500 w motor og 6.7 l skål .... 

Vil gerne bage, men med 4 børn og en på vej så skal man bage en stor potion, og så er sådan en svend altså rar. Og Kenwood holder i mange år frem 

Den bliver du glad for! Jeg købte præcis sådan en for  1 1/2 år siden og jeg elsker den!! Bager stort set alt vores brød selv og det er så nemt med den 

Anmeld

3. oktober 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

åh hvor dejligt med en masse penge og så ved du ovenikøbet ikke hvad du skal bruge dem til 

Jeg vil bruge dem på tøj ( kan intet passe efter jeg har født for 5 uger siden) 

En STOR tur til Frisør, med hårvask, klipning og farvning ( trænger virkelig ) 

Make up ( er også løbet tør der ) 

og så vil jeg købe 2 parfumer som jeg godt har kunne tænke mig i snart 4 år nu  

og hvis der var flere penge tilbage vil jeg bruge resten på tøj til mine skønne unger, og en gave til min kære mand  

MEN, hvis du ikke ved det, så er der jo en god del penge til Julegaver i år  

Kunne godt finde på at give mine unger kæmpe mange julegaver og adventsgaver og små gaver fra Nissen hver dag i DEC hvis jeg også lige havde 4.000 kr jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til  

Anmeld

3. oktober 2013

Muhmi

En tatovering og en tur i spa... Aaaah

Anmeld

3. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis 4000 kr skulle bruges på noget til mig selv ville det blive ting til køkkenet der stod øverst på min liste

såsom jeg mangler nogle bløde store skåle til når jeg bager boller i større mængder og ville også gerne have en køkkenmaskine så den kan ælte dejen for mig og kan bruges til alt muligt andet også... Opvaskemaskine og installering af den...

Anmeld

3. oktober 2013

Carina:-)

Tilskud til den Mulberry jeg har kig på 

Eller massage ,ansigsbehandling ,en tur i magasins makeupafd.

En weekentur til London med en god veninde-

Uh kunne sagtens bruge 4000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.