aaaaaarg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. oktober 2013

hansen201008

Hej alle.

vi har prøvet at blive gravide siden d. 1/9 så det er første forsøg. Jeg har taget 5 svag positive teste, og 3 noget mere tydlige, dog ikke som kontrolstregen. Jeg var så til læge i mandags og få taget blodprøve og den vidste at jeg var TIDLIG gravid, da der kun kunne måles lidt hCG, og den sidste test jeg tog var tirsdag morgen, som var svag positiv. Men så idag som er 9 dag jeg er gået over tid, har jeg fået menstruation. Er jeg så ligepludselig ikke gravid????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

esioul

hansen201008 skriver:

Hej alle.

vi har prøvet at blive gravide siden d. 1/9 så det er første forsøg. Jeg har taget 5 svag positive teste, og 3 noget mere tydlige, dog ikke som kontrolstregen. Jeg var så til læge i mandags og få taget blodprøve og den vidste at jeg var TIDLIG gravid, da der kun kunne måles lidt hCG, og den sidste test jeg tog var tirsdag morgen, som var svag positiv. Men så idag som er 9 dag jeg er gået over tid, har jeg fået menstruation. Er jeg så ligepludselig ikke gravid????????

Det kan have været en biokemisk graviditet.

Men nogle gravide bløder også.

Der skulle jo dog helst ske en udvikling i stregene på dine tests.

Anmeld

3. oktober 2013

hansen201008

Okay, men der var jo også en udvikling af de sidste 3. Men det er bare noget øv!!

Anmeld

3. oktober 2013

Tranebaer

Enten har du fået en tidlig abort, det sker for mange - mener det er 25 % af alle graviditeter - men det er de færreste der ved det, fordi de tror det bare er menstruation.

Ellers er du stadig gravid, men har fået menstruation alligevel, det kan godt ske.

Lige meget hvad er du nok nødt til at få taget nogle flere blodprøver hos lægen, så de kan se om HCG-niveauet stiger eller falder, og på den måde kan fastslå, om du er gravid! Jeg ved ikke om flere graviditetstest hjælper, da man vist godt kan teste positiv efter en abort, da der stadig er HCG tilbage.

Anmeld

3. oktober 2013

hansen201008

Okay, tak. Jeg ville være 5+0 idag. Men har en tid hos lægen på mandag. Men ellers er der jo ikke andet end at prøve igen. Jeg har bare haft meget slemt ondt i mine bryster de sidste 3 uger CA. Så ondt at jeg ikke har kunne ligge på maven, så det kan måske godt være en abort.

Anmeld

3. oktober 2013

Mie89

Har du også smerter i underlivet? Og bløder du ligeså meget som normalt under mens? 

Det kan som andre også skriver, nemlig både være en tidlig spontan abort, men også bare en "uskyldig" blødning under graviditeten - det er der vidst faktisk en del der har. 

Og det med brysterne havde jeg også i starten af min graviditet! Også så meget at jeg ikke kunne ligge på maven! Men det er heldigvis gået mer eller mindre væk nu 

Synes helt sikkert du skal få taget blodprøver hos lægen ! 

Held og lykke med det 

Anmeld

3. oktober 2013

hansen201008

Jeg har en murren i underlivet, men ikke som jeg plejer, hm nej lige nu er min mens ikke som den plejer at være den første dag, jeg plejer at skulle skifte tampon flere gange om dagen, PGA gennemblødning. Men jeg bløder ikke ret meget nu. Jeg krydser fingre. Men det er svært.

Anmeld

3. oktober 2013

Mie89

hansen201008 skriver:

Jeg har en murren i underlivet, men ikke som jeg plejer, hm nej lige nu er min mens ikke som den plejer at være den første dag, jeg plejer at skulle skifte tampon flere gange om dagen, PGA gennemblødning. Men jeg bløder ikke ret meget nu. Jeg krydser fingre. Men det er svært.

Hmm der er vidst desværre ikke så meget at gøre, end at vente på at høre hvad lægen siger 

Anmeld

3. oktober 2013

hansen201008

Nej men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.