Dobbeltseng vs. 3/4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
2 synes godt om
3. oktober 2013

Karla

Ja, det er måske et lidt underligt spørgsmål, men mærker man stor forskel på, at skifte fra 3/4 til dobbeltseng?
Det er jo "kun" 40 cm ekstra, og det lyder jo ikke af vildt meget

Vi har lidt overvejet at skifte til en dobbeltseng. Nu når lillepigen snart kommer, og hun vil jo komme til at fylde lidt i sengen, når der skal ammes om natten. Jeg synes det virker til at blive lidt klemt i vores 3/4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Kloster

Åh ja man kan mærke forskel

Da vores de store drenge var små, havde vi kun en 3/4 seng, de var ikke særlig store, før de ikke kunne være i sengen, fx ved mareridt, sygdom osv.

Da vi så fik nr 3 havde vi fået 2 boxsenge. Og nogle gange mærkede vi slet ikke, at han selv kom kravlende ind og lagde sig i smørhullet. Masser af plads...

Anmeld

3. oktober 2013

Karla

Kloster skriver:

Åh ja man kan mærke forskel

Da vores de store drenge var små, havde vi kun en 3/4 seng, de var ikke særlig store, før de ikke kunne være i sengen, fx ved mareridt, sygdom osv.

Da vi så fik nr 3 havde vi fået 2 boxsenge. Og nogle gange mærkede vi slet ikke, at han selv kom kravlende ind og lagde sig i smørhullet. Masser af plads...

Tak for dit svar

Det kunne godt være, at vi skal anskaffe os sådan en så hader ikke at have plads!

Anmeld

3. oktober 2013

gædde/gitte

Karla skriver:

Ja, det er måske et lidt underligt spørgsmål, men mærker man stor forskel på, at skifte fra 3/4 til dobbeltseng?
Det er jo "kun" 40 cm ekstra, og det lyder jo ikke af vildt meget

Vi har lidt overvejet at skifte til en dobbeltseng. Nu når lillepigen snart kommer, og hun vil jo komme til at fylde lidt i sengen, når der skal ammes om natten. Jeg synes det virker til at blive lidt klemt i vores 3/4

åh jo !!!

40 cm føles som 4 meter! - altså sengen ik

Anmeld

3. oktober 2013

Karla

gædde/gitte skriver:

åh jo !!!

40 cm føles som 4 meter! - altså sengen ik

Haha
Men det lyder rigtig godt, så tror jeg helt sikkert vi må have fat i sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.