Har du købt en 15-36 kg's autostol - så hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

GUSO

Autostol.dk skriver:

Jeg skrev for en uges tid siden et indlæg med et lille spørgeskema - se og svar meget gerne her.

Det har affødte dog nogle flere spørgsmål og jeg har nu lavet dette spørgeskema  http://www.surveymonkey.com/s/YDF8CYN som jeg meget gerne vil have lidt svar til. Der er kun 5 spørgsmål!

Jeg mangler især svar fra forældre, der har købt alle 3 autostolstørelserne, men alle må gerne svare - så længe i har købt autostol.

Informationen skal jeg bruge til et indlæg på min blog omkring køb af autostole og hvor os danskere køber dem.

På forhånd tak for hjælpen.

Du mangler også tysk fysisk forretning der købte vi 0-13 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Autostol.dk

GUSO skriver:

Du mangler også tysk fysisk forretning der købte vi 0-13 kg

Nå ja - folk køre selv ned over grænsen og køber tingene.

så vælger du bare tysk webshop. Det har samme betydning i mit indlæg.

Anmeld

5. oktober 2013

Autostol.dk

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er dem - vidste ikke, at de havde lavet en hjemmeside. De er meget billigere end andre babyforetninger

Ok - må lige få tjekket deres hjemmeside og priser.

Anmeld

5. oktober 2013

De3Guldklumper

Så er der svaret

Anmeld

5. oktober 2013

Autostol.dk

Pylle3 skriver:

Så er der svaret

Det lyder godt - mange tak!

Anmeld

6. oktober 2013

-Sigrid-

Autostol.dk skriver:

Ok - dem havde jeg i tankerne, men vælg "andre".

Det gjorde jeg også

Anmeld

6. oktober 2013

Autostol.dk

-Sigrid- skriver:

Det gjorde jeg også

Perfekt. Takker

Anmeld

6. oktober 2013

Muffinmus

Da vi fik nr et købte vi en Graco stol med base fra nogle der kun havde brugt den 5 mdr.
Den har alle tre babyer brugt og den trænger måske til at blive pensioneret nu
Stol nr to er købt 1 i Tyskland over nettet, og 2 i England over nettet. En er Rømer King Trendline og den anden en Britax. Det er begge str 9-18
Så har min søn fået en ny 18-36 kg, husker ikke vandt, men noget med x2 ezi eller lign, fra Babysam, men på tilbud.
Min datters er en storkenmuhle 9-36 kg og vi købte to stk fra tvillinger på nette der kun var 11 mdr gamle, men forældrene solgte dem fordi de blev bims af de alarmer der er i spænderne. Så de var kun brugt få mdr inden de blev sat til salg, stadig med fuld garanti. Der ud over har vi i reserve to brugte autostole fra Rømer.

Anmeld

7. oktober 2013

Autostol.dk

MariaE skriver:

Da vi fik nr et købte vi en Graco stol med base fra nogle der kun havde brugt den 5 mdr.
Den har alle tre babyer brugt og den trænger måske til at blive pensioneret nu
Stol nr to er købt 1 i Tyskland over nettet, og 2 i England over nettet. En er Rømer King Trendline og den anden en Britax. Det er begge str 9-18
Så har min søn fået en ny 18-36 kg, husker ikke vandt, men noget med x2 ezi eller lign, fra Babysam, men på tilbud.
Min datters er en storkenmuhle 9-36 kg og vi købte to stk fra tvillinger på nette der kun var 11 mdr gamle, men forældrene solgte dem fordi de blev bims af de alarmer der er i spænderne. Så de var kun brugt få mdr inden de blev sat til salg, stadig med fuld garanti. Der ud over har vi i reserve to brugte autostole fra Rømer.

Det var en større omgang og frem og tilbage - men tak for svaret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.