Man kunne kværke dem nogle gange ikk'? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
7 svar
11 synes godt om
3. oktober 2013

Muhmi

Hvem kan nikke genkendende til den her?

Jeg kan nogle gange, vi plejer at være ok gode til at deles om det, men når vi virkelig skal ud, så er det rigtig ofte mig der står med begge unger mens Anders gør sig klar og bagefter så brokker han sig over at jeg er langsom, også selvom jeg faktisk er den af os der altid er hurtigst om at blive klar (Hvis jeg fik tiden til det)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

baby012

jep ! 

Anmeld

3. oktober 2013

B&J

hold da op det ville jeg ikke have en tålmodighed til da hvis jeg skulle alt selv så vil jeg da sige til kæresten vil du ikke være sød at hjælpe eller lige gør det hvis det er ellers vil jeg da blive en tikkende bombe

Anmeld

3. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nikke nikke

Anmeld

3. oktober 2013

dpb

Muhmi skriver:

Hvem kan nikke genkendende til den her?

Jeg kan nogle gange, vi plejer at være ok gode til at deles om det, men når vi virkelig skal ud, så er det rigtig ofte mig der står med begge unger mens Anders gør sig klar og bagefter så brokker han sig over at jeg er langsom, også selvom jeg faktisk er den af os der altid er hurtigst om at blive klar (Hvis jeg fik tiden til det)

åh ja, den kender jeg ALT for godt

Anmeld

3. oktober 2013

klmf

Ha ha, den låner jeg lige

Anmeld

3. oktober 2013

Sujan

Ja de søde mænd..

Da jeg kom hjem havde min dejlige søde mand ville lave en masse husligt.. Vasketøj ud over hele spisebordet der ikke var lagt sammen. Han havde vasket håndklæder sammen med datterens nye småfolk bluser. 60 grader og i tørretumbleren!!!! Og en masse andre små huslige ting der egentlig bare gjorde der var mere arbejde til mig:-) ha ha... Blev en anelse træt.. Men dejligt han gjorde en indsats:-)

Anmeld

3. oktober 2013

Muhmi

Sujan skriver:

Ja de søde mænd..

Da jeg kom hjem havde min dejlige søde mand ville lave en masse husligt.. Vasketøj ud over hele spisebordet der ikke var lagt sammen. Han havde vasket håndklæder sammen med datterens nye småfolk bluser. 60 grader og i tørretumbleren!!!! Og en masse andre små huslige ting der egentlig bare gjorde der var mere arbejde til mig:-) ha ha... Blev en anelse træt.. Men dejligt han gjorde en indsats:-)

KENDER det... ALT for godt  Men dejligt de gerne VIL hjælpe idet mindste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.