Undskyld men skal lige af med lidt galde
Hvorfor er det at man bare ikke kan få lov at nyde livet, når det går godt i ret lang tid af gangen
8 uger før termin og så dør svigermor
og oven i købet i bybussen på vej ind for at handle, nej det er ikke en joke.
Heldigvis er det gået stærkt, hun har fået et hjerteanfald, de forsøgte med genoplivning men lægebilen kunne konstatere hende død ved deres ankomst.
Hun har godt nok været en del igennem sygdomsmæssigt, først svamp i lungerne, lungekræft, som de har fået slået tilbage 2 gange med kemo og stråler, sidst i febuar og hun var blevet rigtig frisk igen, imellem de to gange kemo, fik hun en ny hjerteklap, der dog ikke fungerede helt optimalt.
Men alligevel, vi har lige fejret hendes 70 års fødselsdag for 14 dage siden, og der var hun i hopla, hun var lige startet på at strikke babytøj til hendes 8 barnebarn og hun glædede sig sådan til at blive farmor for første gang.
De havde jo aldrig troet at min kæreste kunne blive far, da han ifølge lægerene var steril efter et par ulykkes tilfælde, så hun var lykkelig da vi fortalte at hun skulle være farmor.
Min egen far døde af kræft for snart 10 år siden og det gør stadig så ondt på mig, at jeg ikke havde en chance for at nå at give ham børnebørn.
Da jeg fik en SP i november, blev min svigermor meget ked af det, så jeg besluttede mig for at vi gerne hurtigt skulle blive gravide igen, så hun kunne nå og blive farmor, men ak nej
, så tæt på målet.
Og svigerfar er dement og nu alene i det gamle faldefærdige hus, vi kommer nu til at sove på skift hos ham, indtil vi kan få ham på et plejehjem, det er noget rigtig møj, det ene øjeblik græder han, det andet tror han at hun kommer hjem igen i morgen.
Lort med lort på