Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja endelig færdig med de fleste indbydelser til Mikkel's navngivningsfest.. har siddet og lavet dem til aften imens manden'min har haft den bette så nu er de fleste færdige, mangler kun 3 også mangler jeg og lave bordkort så de sidste 3 bliver lavet imorgen også bordkortene bliver lavet fredag..
indbydelses kortene er lavet som sutter
det eneste jeg er ked af er at min elskede bror ikke kommer da i fleste ved at han gik borte i lørdags men han vil altid være her og har heldigvis alle minderne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amandasmor skriver: Ja endelig færdig med de fleste indbydelser til Mikkel's navngivningsfest.. har siddet og lavet dem til aften imens manden'min har haft den bette så nu er de fleste færdige, mangler kun 3 også mangler jeg og lave bordkort så de sidste 3 bliver lavet imorgen også bordkortene bliver lavet fredag.. indbydelses kortene er lavet som sutter det eneste jeg er ked af er at min elskede bror ikke kommer da i fleste ved at han gik borte i lørdags men han vil altid være her og har heldigvis alle minderne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128