Kan
så godt forstå dig! Har selv været derude hvor sex ikke var sex men en barneproduktion. Vi har heller ikke haft held med det endnu og har prøvet i snart et års tid, men jeg har været nødt til at lægge det helt væk også bare leve normalt. Besluttede mig for at min sommer skulle være helt normal med fester og sol og ferie og hvad der ellers høre til. Jeg spiser det jeg har lyst til, drikker det jeg har lyst til, ryger en fest smøg i ny og næ, også har vi sex når vi har lyst til det!

Når manden får lov til at bestemme så bliver det også ganske tit aligevel, men det er uden den der bagtanke om at man har gang i andet ud over bare at nyde hinanden. Vi har også købt lidt med hjem fra Amsterdam til at kunne peppe det hele lidt op, og kan klart anbefale at det

Men jeg ender sikkert i samme hul igen når ferien er slut og jeg skal tilbage i hverdagen hvor alle mine veninder er gravide omkring mig. Men håber måske at denne ferie pause kan give gevinst på mere end en måde!
Mit råd: Tag en pause. Find hinanden. Nyd at i kun er jer og måske kan være spontane med en weekendtur etc. Tag med tøzerne i byen og giv den gaz!
Stort forstående knus fra Nena - der næsten lige har været i samme båd!
p.s du skal dog bare skrive hvis det hele bliver lidt for træls. Kan være vi kan mundre hinanden lidt op
Anmeld