For h....... da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Bom

Nu gider jeg godt nok ikke mere, har lige fået en negativ test, måtte dog først teste sidst i den her måned, men dur bare ikke til og have graviditetstest liggende herhjemme, for så tager jeg dem i tide og utide, og bliver total ked af det hver gang den er negativ...

Lige nu gider jeg slet ikke prøve mere, sys slet ikke at det  er sjovt mere.. Og sex er bare blevet en ting vi SKAL gøre...

Undskyld piger, men skulle lige af med min frustration..

Grædende hilsner Maria, som snart har prøvet i et år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Munder

Øv da, kan sagtens forstå din frustration.

Jeg sender en masse varme og positive tanker din vej.

Dorte

Anmeld

21. juli 2009

Bastian

Been there, done that... Jeg har været nøjagtig det samme igennem, og hver gang man står med en negativ test, tror man ikke man kommer videre. Men det gør man. Du skal nok få modet tilbage... Held og lykke...

Anmeld

21. juli 2009

Pige2009

Hvad med at få romatikken lidt tilbage i forholdet, så I ikke udelukkende tænker i børnebaner, når I har sex. Fokusér på noget andet i stedet for. Lad sex komme naturligt til jer og gør det kun når I har lyst. Forkæl hinanden lidt med stearinlys, massage, små søde sedler til hinandens madpakker og skønne ophidsende sms'er.

Knus Linda, som inderligt håber I snart får lidt "held i sprøjten"

Anmeld

21. juli 2009

Ni-ko-li-ne

stort knus til dig... det kan være du har brug for at fokus ikke ligger på "projekt baby" lige nu... at i bare koncentrerer jer om jer selv en tid og at sex er noget man gør af lyst.....

Anmeld

21. juli 2009

Miss BananaHammock

Kan godt forstå dig! Har selv været derude hvor sex ikke var sex men en barneproduktion. Vi har heller ikke haft held med det endnu og har prøvet i snart et års tid, men jeg har været nødt til at lægge det helt væk også bare leve normalt. Besluttede mig for at min sommer skulle være helt normal med fester og sol og ferie og hvad der ellers høre til. Jeg spiser det jeg har lyst til, drikker det jeg har lyst til, ryger en fest smøg i ny og næ, også har vi sex når vi har lyst til det! Når manden får lov til at bestemme så bliver det også ganske tit aligevel, men det er uden den der bagtanke om at man har gang i andet ud over bare at nyde hinanden. Vi har også købt lidt med hjem fra Amsterdam til at kunne peppe det hele lidt op, og kan klart anbefale at det

Men jeg ender sikkert i samme hul igen når ferien er slut og jeg skal tilbage i hverdagen hvor alle mine veninder er gravide omkring mig. Men håber måske at denne ferie pause kan give gevinst på mere end en måde!

Mit råd: Tag en pause. Find hinanden. Nyd at i kun er jer og måske kan være spontane med en weekendtur etc. Tag med tøzerne i byen og giv den gaz!

Stort forstående knus fra Nena - der næsten lige har været i samme båd!

p.s du skal dog bare skrive hvis det hele bliver lidt for træls. Kan være vi kan mundre hinanden lidt op

Anmeld

22. juli 2009

Bom

Tak for de søde ord tøser....

Sys humøret er lidt bedre idag, købte spontant nogle nye sko i formiddags (five fingers sko), og noget der kan få mit humør op, så er det nye sko..

Igår havde mig og kæresten en rigtig hygge aften, med almindelig dejlig sex, så det var rart for en gangs skyld bare og hygge uden projekt baby i baghovedet...

Var også ved lægen idag med mit astma, og så luftede jeg lige for ham at vi snart har prøvet i et år, og han rådede os til at få en henvisning til sønderborg for at se om der er liv i svømmerne (Kæresten og jeg har ikke samme læge, så derfor kunne jeg ikke få den idag) Men glæder mig da til at få det hele tjekket, hvis man da kan glæde sig til så'n noget...

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
du får lige en krammer!
Bare så frustrerende at gå rundt og vente, og kan kun forestille mig hvordan det må være at have ventet så længe
Og hvor KAN jeg godt forstå du ikke kan lade være med at teste.. det kunne jeg heller ikke da jeg ventede på de to streger
for at de 2 streger dukker op i denne måned alligevel, og at det bare er tålmodighed der skal til!!
knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.