Ny i behandling og forvirret over min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
6 svar
3 synes godt om
2. oktober 2013

BabyDrømmer

Hej 

Er helt ny i denne verden, har aldrig skrevet noget i et forum før så ved ikke hvordan man helt bære sig ad, så nu prøver jeg bare

Er i gang med mit første forsøg på insemation.

Det gik meget fint med pergotime-kuren, fik kun lidt ondt i hovedet og kvalme men ikke noget slemt.

Da jeg havde taget ægløsningsspøjten lørdag nat (kl1:30) gik jeg i seng og da jeg vågnet søndag, brændte det i maven og jeg havde kvalme.

Mandag tog jeg på arbejde inden inseminationen, men først på formiddagen fik jeg endnu mere kvalme og kastet op, det endte med at jeg fik voldsom diarre og kastet op hele tiden, så mit søde arbejde sendte mig hjem med en taxa. Fortsatte med at kaste op resten af mandagen og havde dårlige mave. Lå med en pose under selve insemationen i tilfælde af jeg skulle kaste op, skulle jeg heldigvis først 5 min efter, at det var overstået.

Spurgte sygeplejesken om det kunne være sprøjten, det viste hun ikke lige. Men havde ikke feber, så tænkte det nok ikke var influenza.??? Har andre oplevet at få det så skidt?

Efter inseminationen havde jeg ret ondt i underlivet, hvilket sygeplejesken sagde var meget normalt. Men i går gjorde det også rigtigt ondt og jeg havde stadig meget kvalme.

Idag er det gået bedre, men har det underligt i underlivet. føler en "rumle" og nogle mærkelig jag, jagene føles lidt som ægløsning, men det burde vel være overstået nu?

Hvordan har i andre oplevet insemationen forløbet?  

De kærligste hilsner den lidt forvirret.

for i alle får jeres ønskebarn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

esioul

BabyDrømmer skriver:

Hej 

Er helt ny i denne verden, har aldrig skrevet noget i et forum før så ved ikke hvordan man helt bære sig ad, så nu prøver jeg bare

Det gik meget fint med pergotime-kuren, fik kun lidt ondt i hovedet og kvalme men ikke noget slemt.

Da jeg havde taget ægløsningsspøjten lørdag nat (kl1:30) gik jeg i seng og da jeg vågnet søndag, brændte det i maven og jeg havde kvalme.

Mandag tog jeg på arbejde inden inseminationen, men først på formiddagen fik jeg endnu mere kvalme og kastet op, det endte med at jeg fik voldsom diarre og kastet op hele tiden, så mit søde arbejde sendte mig hjem med en taxa. Fortsatte med at kaste op resten af mandagen og havde dårlige mave. Lå med en pose under selve insemationen i tilfælde af jeg skulle kaste op, skulle jeg heldigvis først 5 min efter, at det var overstået.

Spurgte sygeplejesken om det kunne være sprøjten, det viste hun ikke lige. Men havde ikke feber, så tænkte det nok ikke var influenza.??? Har andre oplevet at få det så skidt?

Efter inseminationen havde jeg ret ondt i underlivet, hvilket sygeplejesken sagde var meget normalt. Men i går gjorde det også rigtigt ondt og jeg havde stadig meget kvalme.

Idag er det gået bedre, men har det underligt i underlivet. føler en "rumle" og nogle mærkelig jag, jagene føles lidt som ægløsning, men det burde vel være overstået nu?

Jeg havde en lille pletblødning og ellers PISSE øm faktisk i over en uge efter.

Medicinen mærkede jeg ikke noget til.

Anmeld

2. oktober 2013

BabyDrømmer

esioul skriver:

Jeg havde en lille pletblødning og ellers PISSE øm faktisk i over en uge efter.

Medicinen mærkede jeg ikke noget til.

Okay. Så det nok ikke fordi der er noget galt, at det bliver ved med at være ømt. 

Anmeld

2. oktober 2013

esioul

BabyDrømmer skriver:

Okay. Så det nok ikke fordi der er noget galt, at det bliver ved med at være ømt. 

Nej det er helt normalt.

Anmeld

3. oktober 2013

gædde/gitte

BabyDrømmer skriver:

Hej 

kan altså ikke forstå sygeplejersken ikke vidste hvad det var - for det står under bivirkninger i indlægssedlen

Jeg har efter IUI voldsomme smerter i 2-3 dage... krampe helt om i ... ja røvhullet (ja så er det fandme sagt) kan ikke sidde på en stol! og går som om jeg har hæmorider i blomkålsstørrelse

Det er helt normalt med murren - der er jo rodet godt rundt dernede, og ægløsningen spænder jo også ekstra, hvis du har godt med æg

Jeg får vildt mange bivirkninger af medicinen :

hårtab....jep...... frygter at komme til at ligne min mand FOR meget.

kvalme... æder kiks og gulerødder i en lin strøm... det hjælper på mig

svimmelhed

oppustethed - ser bare gravid ud...suk... vægten er ens med tøjet er 2 str. større efterhånden

Bumser - helst lige på næsen og i mine øjenbryn.

Humørsvingninger ..........MANGE.......RIGTIG mange hvis du spørger min mand og min chef.

Egentligt utroligt at min mand stadig tænder på mig hahahaha...

men frygter lidt om jeg kommer til at ligne et traffikuheld når vi starter op på IVF der er homonportionen jo større....GULP!

Anmeld

3. oktober 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

Nej det er helt normalt.

MUHAHAHAHAHAH!!!

når du stalker mig i virkeligheden, så må jeg jo stalke dig herinde

Anmeld

3. oktober 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

MUHAHAHAHAHAH!!!

når du stalker mig i virkeligheden, så må jeg jo stalke dig herinde

Du stakler bare løs

Næste gang må jeg hvis hellere sige "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.