Ægløsningssprøjte - søger sparringspartnere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
9 svar
4 synes godt om
2. oktober 2013

SabinaMortensen

Hej alle sammen :-)

Jeg er ny herinde, og ny i fertilitetsbehandling. 

Skal om ca. 18 dage ind og have min ægløsningssprøjte, og jeg kan slet ikke holde ventetiden ud!

Baggrunden for, at jeg skal have sprøjten er, at vi igennem et par års forsøg ikke kan blive gravide selv. Det er først for nyligt min ægløsning er gået i orden igen, efter jeg har tabt mig 40 kg. Dog er det stadig ikke lykkedes os at blive gravide. Den søde dame mente sprøjten ville hjælpe os, da min cyklus er meget ustabil, og det er ikke til at regne med hvornår jeg har ægløsning. 

Da jeg som sagt er helt ny i det her, savner jeg at snakke med nogen der har været igennem det samme som mig, eller skal til at starte. 

Lad mig endelig høre fra jer!

Knus :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

esioul

SabinaMortensen skriver:

Skal om ca. 18 dage ind og have min ægløsningssprøjte, og jeg kan slet ikke holde ventetiden ud!

Baggrunden for, at jeg skal have sprøjten er, at vi igennem et par års forsøg ikke kan blive gravide selv. Det er først for nyligt min ægløsning er gået i orden igen, efter jeg har tabt mig 40 kg. Dog er det stadig ikke lykkedes os at blive gravide. Den søde dame mente sprøjten ville hjælpe os, da min cyklus er meget ustabil, og det er ikke til at regne med hvornår jeg har ægløsning. 

Da jeg som sagt er helt ny i det her, savner jeg at snakke med nogen der har været igennem det samme som mig, eller skal til at starte. 

Du skriver bare privat hvis du har nogle spørgsmål

Anmeld

2. oktober 2013

et-ønske

esioul skriver:

Du skriver bare privat hvis du har nogle spørgsmål

Og skriv endelig til esioul for hvis ikke hun ved det, er det ikke værd at vide!! Hun er så klog
Ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dig, når jeg har haft alt for mange dumme spørgsmål

Anmeld

2. oktober 2013

esioul

et-ønske skriver:

Og skriv endelig til esioul for hvis ikke hun ved det, er det ikke værd at vide!! Hun er så klog
Ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dig, når jeg har haft alt for mange dumme spørgsmål

Åh du er en skat

Anmeld

2. oktober 2013

isabellasmor

SabinaMortensen skriver:

Jeg har for nylig fået konstateret pcos. Jeg startede min første cyklus med hormoner og efterfølgende ægløsningssprøjte, og har test dag imorgen. Jeg er dog næsten 100 på at det ikke er lykkedes denne gang, da jeg har testet op til og idag, med negativt resultat  

så jeg er også meget ny i denne "verden" og du er meget velkommen til at skrive til mig 

Anmeld

2. oktober 2013

salix

hvor jeg kender det... her er vi godt igang med IVF og jeg skal også om ca 18 dage have min ÆL sprøjte... så vi kommer til at følges tæt i den næste "lange" vente tid... så ja du skriver bare...  det er rart ikke at være alene når tiden går langsom...

Anmeld

2. oktober 2013

SabinaMortensen

salix skriver:

hvor jeg kender det... her er vi godt igang med IVF og jeg skal også om ca 18 dage have min ÆL sprøjte... så vi kommer til at følges tæt i den næste "lange" vente tid... så ja du skriver bare...  det er rart ikke at være alene når tiden går langsom...

Ja ja ja, vi skal følges! Det kunne være så dejligt, at have en at følges med! Ventetiden er frygtelig! ;-)

Anmeld

2. oktober 2013

salix

SabinaMortensen skriver:

Ja ja ja, vi skal følges! Det kunne være så dejligt, at have en at følges med! Ventetiden er frygtelig! ;-)

ja skrækkelig... vi skal igennem den store tur og er 14 dage inde i homonbehandlingen... først nedtrapning og fredag startet homonerne der skal sikre at jeg danner mere end et æg...

er det "kun" hjælp til ÆL i skal have?

Anmeld

2. oktober 2013

SabinaMortensen

salix skriver:

ja skrækkelig... vi skal igennem den store tur og er 14 dage inde i homonbehandlingen... først nedtrapning og fredag startet homonerne der skal sikre at jeg danner mere end et æg...

er det "kun" hjælp til ÆL i skal have?

Det lyder spændende!

Ja det skal vi - i er begge i tip top stand dernede, men problemet er mine uregelmæssige cyklusser som gør, at det ikke er til at regne ud hvornår ÆL kommer.. Derfor vil lægen sætte det igang :-)

Anmeld

2. oktober 2013

Hullabullabulla

SabinaMortensen skriver:

Jeg har været igennem 2 inseminationsforsøg, og et 3. forsøg på hormoner som dog ikke nåede til insemination pga ferielukket på klinikken, men pga hormonerne og ægløsningssprøjten lykkedes det med "hjemmearbejde"

Pøj pøj med ÆL sprøjte, hvis det kun er uregelmæssig cyklus der skaber problemet så tror jeg på det nok skal lykkedes ret hurtigt for jer med ÆL sprøjten... 

og btw HOLD DA KÆFT (undskyld sproget) hvor er det flot med det vægttab, det skal du sku være stolt af!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.