Nintendo ds lite . Spørgsmål til spillemaskinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

trunte89

bøllen skriver:

Og begge passer ?

smart . Og maskinen er fin ?

alle de spørgsmål syntes det er en menneske alder siden vores har spillet på sådan maskiner og meget er sket siden

Ja det gør de.
Ja, jeg synes den er rigtig god. Har mest advance spil. Nogle gange skal maskinen dog tændes og slukkes en del gange,før den gider at læse dem. Men ellers fungere det fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

TNBC

bøllen skriver:

Må lige prøve når jeg kommer til en computer :-) måske det virker derfra.

ok så langt havde jeg ikke lige tænkt

tror jeg vil se om jeg kan finde et par brugte spil til at starte med . Til han finder ud af hvad det går ud på . Kan se mange bliver solgt for 40/50 kr men viste ikke hvilken jeg skulle gå efter 

Advance er lige som at spille gameboy.. dem til ds lite er med touch screen.

Jeg ville finde mario, mario cart, pixeline, og sådan nogle.. lærerige spil og ikke så svære til at starte med.

Anmeld

2. oktober 2013

bøllen

trunte89 skriver:

Ja det gør de.
Ja, jeg synes den er rigtig god. Har mest advance spil. Nogle gange skal maskinen dog tændes og slukkes en del gange,før den gider at læse dem. Men ellers fungere det fint.

Super tak for svar :-)

prøver om jeg kan finde de andre :-) har en tempermentfuld dreng , så det skal helst bare virke

Anmeld

2. oktober 2013

trunte89

bøllen skriver:

Super tak for svar :-)

prøver om jeg kan finde de andre :-) har en tempermentfuld dreng , så det skal helst bare virke

Hehe ja så det ikke sikkert de duer

Anmeld

2. oktober 2013

bøllen

Yurie skriver:

Advance er lige som at spille gameboy.. dem til ds lite er med touch screen.

Jeg ville finde mario, mario cart, pixeline, og sådan nogle.. lærerige spil og ikke så svære til at starte med.

Må erkende jeg bare INGEN forstand har på spil , maskiner mm ej nu spørg jeg nok dumt men bruger man så ikke taster / knapperne til at spille med 

hi hi  . Det var faktisk lige præsic de spil jeg selv havde i tankerne 

Anmeld

2. oktober 2013

TNBC

bøllen skriver:

Må erkende jeg bare INGEN forstand har på spil , maskiner mm ej nu spørg jeg nok dumt men bruger man så ikke taster / knapperne til at spille med 

hi hi  . Det var faktisk lige præsic de spil jeg selv havde i tankerne 

jo det kan man godt. f,eks mario cart.. men nogle spil skal man bruge en pen til at tegne noget i spillet, trykker på noget... men spil hvor man skal løbe, kører, er det knapper..

Anmeld

2. oktober 2013

bøllen

Yurie skriver:

jo det kan man godt. f,eks mario cart.. men nogle spil skal man bruge en pen til at tegne noget i spillet, trykker på noget... men spil hvor man skal løbe, kører, er det knapper..

Mon ikke det nemmest er spil hvor man skal bruge knapperne som nybegynder ?

Anmeld

2. oktober 2013

TNBC

bøllen skriver:

Mon ikke det nemmest er spil hvor man skal bruge knapperne som nybegynder ?

kommer an på barnet.

nu har jeg ikke spillet så meget pixeline, så ved ikke hvordan det er . men mario cart bruger du knapperne, super mario også.. platform spil.. men hvis du går ned i Br kan du se bag på æskerne, hvordan det bliver spillet,eller spørge en ansat

det er ligesom almindeligt(med knapper), der kan bare godt være ting hvor man skal bruge touchscreen, men de lære det hurtigt. min nevø spillede på en nitendo DS første gang da han var 2,5år.

Anmeld

2. oktober 2013

Pikku Myy

bøllen skriver:

Kender du til denne ?

Er den god til nybegynder ?

Er det til at få spil til den ? 

Og hvad hedder spillene ( ser ud )

har fundet en brugt maskine men er uden erfaring på dette område , så håber I kan hjælpe

Du skal være opmærksom på at mange af de spil der udvikles nu, udvikles til 3DS, og dem kan en ds lite ikke køre. Det er selvfølgelig fint lige nu, men med tiden kan det være at din søn vil begynde selv at ønske sig spil, og så er der jo nogen der er "lukket land". Hvis det bliver aktuelt, kan I selvfølgelig bare investere i en nyere maskine til den tid, men det kan også være I vil vælge at gøre det nu

Anmeld

2. oktober 2013

bøllen

Yurie skriver:

kommer an på barnet.

nu har jeg ikke spillet så meget pixeline, så ved ikke hvordan det er . men mario cart bruger du knapperne, super mario også.. platform spil.. men hvis du går ned i Br kan du se bag på æskerne, hvordan det bliver spillet,eller spørge en ansat

det er ligesom almindeligt(med knapper), der kan bare godt være ting hvor man skal bruge touchscreen, men de lære det hurtigt. min nevø spillede på en nitendo DS første gang da han var 2,5år.

Nå ja selvfølgelig 

Han er vant til at spille på iPad men ikke spille maskiner. Men tænker at de jo ofte lærer hurtigt.

må prøve at undersøge de forskellige spil inden jeg køber . Tænker det skal være platform spil, nogle nemme så han lige lære det.

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.