Hej Ano
Nu bruger min dreng på snart 5 ikke lige sådanne ord men der kommer da en gang i mellem et dum, men det jo meget normalt for et børnehave barn. Og de ord der er helt sikkert også noget han har hørt i børnehaven.
Jeg har en ellers utrolig nem dreng, men jeg går sygemeldt med alvorlig angst og det har han det sidste halve år været lidt mærket af, på den mådet at han ikke så godt kan kende forskel på sine følelser når han er vred eller ked af det. han bliver helt hysterisk og græder virkelig.
Vi har snakket meget med børnehaven om det og prøver selvfølgelig at hjælpe ham så godt som muligt. Vi erkender ham meget i af det altså er OK at være sur og det OK at være ked af det. Prøver at snakke så meget med ham om det som muligt.
Jeg synes du skal prøve at tage en snak med dem i børnehaven om det også er der nede han har ændret sig og finde en måde på hvordan i kan arbejde på det sammen.
Men en ting du ALDRIG må tro det er at du ikke gør det godt nok, at du ikke er god nok! Aldrig! For sådan hænger det ikke sammen!
Jeg har personligt meget svært ved den 7/7 ordning, men kan da godt forstå at forældrene gerne vil ha børnene lige meget, men tror lidt det er mere forældrenes behov end børnenes behov man tænker på her. Jeg kender flere der har måtte ophæve den ordning pga barnet ikke følte den havde et fast hjem og den flyttet frem og tilbage.
Kæmpe
til dig 
Anmeld