Får pip af utålmodighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
21 svar
1 synes godt om
2. oktober 2013

Kløver

Hvor er jeg utålmodig....
Har så ondt i maven, trækker om i lænden (klinikken siger at trækker det op i skuldrene skal jeg kontakte vagtlægen?) er kun 3+4 hvis iui er lykkedes, kunne ikke dy mig, ja dumt for blev skuffet og den negative test og mistede håbet, er en del kvalme plaget som kun er blevet værre over de sidste 3-4 dage, så nu er jeg ved at være godt utålmodig, når jeg ikke kan få noget for hverken smerter eller kvalme når vi intet ved, så står bare i stampe, overvejer at få en blodprøve (selv betale) men er delte meninger om en graviditet kan spores allerede 3+6 i en blodprøve
Hvad mener ? Ved at gå til for ubehag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Har så ondt i maven, trækker om i lænden (klinikken siger at trækker det op i skuldrene skal jeg kontakte vagtlægen?) er kun 3+4 hvis iui er lykkedes, kunne ikke dy mig, ja dumt for blev skuffet og den negative test og mistede håbet, er en del kvalme plaget som kun er blevet værre over de sidste 3-4 dage, så nu er jeg ved at være godt utålmodig, når jeg ikke kan få noget for hverken smerter eller kvalme når vi intet ved, så står bare i stampe, overvejer at få en blodprøve (selv betale) men er delte meninger om en graviditet kan spores allerede 3+6 i en blodprøve

Åååårh søde <3
Det er tre dage <3 Jeg ved godt du er test-o-man, men jeg ville vente hvis det var mig Det er jo kun et par dage 

Glæder mig forresten til at høre svaret!!

Anmeld

2. oktober 2013

esioul

Maja84 skriver:

De trækker tænder ud de dage, især den sidste uge

for dig

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Åååårh søde <3
Det er tre dage <3 Jeg ved godt du er test-o-man, men jeg ville vente hvis det var mig Det er jo kun et par dage 

Glæder mig forresten til at høre svaret!!

Ja, er også kun fordi jeg har så ondt, men tror ikke vi er heldige denne gang

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

esioul skriver:

De trækker tænder ud de dage, især den sidste uge

for dig

Må du nok sige, især denne gang synes jeg er meget slem

Anmeld

2. oktober 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Altså jeg testede 3+6 efter anvisning fra sygehuset?! Ja ja har testet hver sag siden for jeg har ikke selv troet på det.....
Jeg troede bestemt heller ikke at den var der - var i dårligt humør inden jeg tog testen fordi jeg var så overbevist om et negativt resultat....
Sååååååååååå

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Altså jeg testede 3+6 efter anvisning fra sygehuset?! Ja ja har testet hver sag siden for jeg har ikke selv troet på det.....
Jeg troede bestemt heller ikke at den var der - var i dårligt humør inden jeg tog testen fordi jeg var så overbevist om et negativt resultat....
Sååååååååååå

Tak for opmundringen

Kender du noget til hvor tidligt man kan se det i en blodprøve, overvejer meget om jeg skal få den lavet hvis jeg tester negativt i morgen

Tillykke med de positive teste

Anmeld

2. oktober 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Tak for opmundringen

Kender du noget til hvor tidligt man kan se det i en blodprøve, overvejer meget om jeg skal få den lavet hvis jeg tester negativt i morgen

Det var så lidt
Aner intet om blodprøver desværre her skal man bare teste hjemme - det stoler de åbenbart på

Anmeld

2. oktober 2013

esioul

Maja84 skriver:

Tak for opmundringen

Jeg fik taget blodprøve 3+6.

Normalt får vi i Dronninglund 4+0, men min inseminering faldt i en week, så det blev allerede om fredagen

Anmeld

2. oktober 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Du var ellers så forhåbsningsfuld sidste fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.