Rengøring af klapvogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. oktober 2013

AnneMaria

Jeg syntes det er træls at sidde med en karreklud og rengører hver hjørne af klapvognen... Så tænkte jeg (fordi jeg bor i et varmt land) at jeg kunne tage havevandslangen, og så bare give den hele turen med lidt shampoo eller noget på... og så lade den stå ude og tørre med solen... vil det ødelægge den?

Og kunne jeg muligvis også gøre det samme med autostolen... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
AnneMaria skriver:

Jeg syntes det er træls at sidde med en karreklud og rengører hver hjørne af klapvognen... Så tænkte jeg (fordi jeg bor i et varmt land) at jeg kunne tage havevandslangen, og så bare give den hele turen med lidt shampoo eller noget på... og så lade den stå ude og tørre med solen... vil det ødelægge den?

Og kunne jeg muligvis også gøre det samme med autostolen... ?

Kan du ikke tage betrækket af og smide det i vaskemaskinen på 30 g? Det kunne vi med vores klapvogn og autostol

Anmeld

2. oktober 2013

AnneMaria

MoarHvidovre skriver:

Kan du ikke tage betrækket af og smide det i vaskemaskinen på 30 g? Det kunne vi med vores klapvogn og autostol

kun lige den helt øverste del af klapvognen... men det rum der er nedenunder og alle de små steder man ikke kan komme hen til med en karreklud... Tror du den ville blive ødelagt af sådan en tur?

Anmeld

2. oktober 2013

MoarHvidovre

AnneMaria skriver:

kun lige den helt øverste del af klapvognen... men det rum der er nedenunder og alle de små steder man ikke kan komme hen til med en karreklud... Tror du den ville blive ødelagt af sådan en tur?

Jeg har gjort det både med vores klapvogn og barnevogn - alle de dele der var bløde kom en tur i vaskemaskinen på skåneprogram og 30 grader. Det skete der ikke noget ved

Anmeld

2. oktober 2013

AnneMaria

MoarHvidovre skriver:

Jeg har gjort det både med vores klapvogn og barnevogn - alle de dele der var bløde kom en tur i vaskemaskinen på skåneprogram og 30 grader. Det skete der ikke noget ved

jeg mente nu en tur ude i haven med slangen.. om den tager skade af det ?

Anmeld

2. oktober 2013

MoarHvidovre

AnneMaria skriver:

jeg mente nu en tur ude i haven med slangen.. om den tager skade af det ?

Nej, det tror jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.