Baby 6 1/2 måned sover uroligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. oktober 2013

SRP

Hej piger

Er der andre som har problemer med, at deres babyer sover meget uroligt om natten. Min datter har faktisk altid sovet rigtig godt både dag og nat, men den sidste måned eller måske halvanden har hun sovet mere uroligt. Hun vågner flere gange om natten (ikke sådan at hun græder), men hun giver lidt lyde fra sig og bevæger sig uroligt.

Hun får masser af mad og væske i løbet af dagen. Hun får minimum 3 skemåltider og 3 flasker. Det er lidt hårdt at hun ikke kan sove helt igennem længere, som hun ellers har kunne. Jeg giver hende en flaske, når hun vågner midt på natten og så sover hun igen, men vågner måske efter 3 timer, sover videre og vågner lidt igen.

Kan det skyldes et tigerspring eller måske tænder? Hun har ingen endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Dorthe1986

Jeg tænker det godt kan være tænder - min dreng fik sine første da han var 7 måneder :-) har ikke nogen erfaringer med tigerspring for dem har min dreng aldrig været påvirket af :-)

Anmeld

2. oktober 2013

Alberthe_iben

Ja, tænder lyder ikke helt ved siden af, men når det så er sagt...

Min datter sov sådan der fra 2 mdr til hun blev godt og vel 1 1/2 år, efter rigtig mange undersøgelser, forsøg med zoneterapi og m.m, endte det med at en tur til børnelæge klinikken, som mente at hun havde en lille forstoppelse længere oppe i tarmsystemet. Hun får idag movicol og sover nu igennem mere eller mindre hver nat!

siger ikke det er det, men hold øje med om hendes afføring ændre sig og om hun nærmest ligger sig på maven med benene trukket op under sig... Det kan altså være tegn på at maven gør ondt! 

Men håber og tror udmiddelbart at det er tænder!

Anmeld

2. oktober 2013

SRP

Tusind tak for jeres svar Hun har regelmæssig afføring to-tre gange om dagen efter måltiderne, men kan selvfølgelig godt være der er noget som driller med maven alligevel.

Synes i hvert fald hun er begyndt at sove dårligere efter hun er begyndt at få grød, hvilket vel plejer at være omvendt  iiih det er godt nok irriterend, men må se om det ikke snart vender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.