Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. oktober 2013

jeanne-skat

Hvornår må jeg skifte min søn s autostol ?? Han har en rømer 9- 18 kg men syns han sidder så mast i den . Han er snart to et halvt år og vejer 13,5 kg må jeg sætte ham i den rømer man kan stille i ryggen der hedder 15- 36 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

An&Jo

jeanne-skat skriver:

Hvornår må jeg skifte min søn s autostol ?? Han har en rømer 9- 18 kg men syns han sidder så mast i den . Han er snart to et halvt år og vejer 13,5 kg må jeg sætte ham i den rømer man kan stille i ryggen der hedder 15- 36 ?

Nej han skal veje 16 kg før han kan udløse bilens sikkerhedssele så der er lige nogle kg endnu

Anmeld

2. oktober 2013

jeanne-skat

An&Jo skriver:

Nej han skal veje 16 kg før han kan udløse bilens sikkerhedssele så der er lige nogle kg endnu

Så må jeg desværre vente lidt i nu

Anmeld

2. oktober 2013

Tip!

Måske en anden type stol end rømer er bedre til ham.. Der findes jo mange modeller på markedet 9-18 kg

Anmeld

2. oktober 2013

lycly

Min datter har en cybex pallas som hun kan bruge til 36 kg/12 år - hun er 2 år og vejer 13 kg og sidder super godt i den

Anmeld

3. oktober 2013

Autostol.dk

jeanne-skat skriver:

Det har jeg faktisk skrevet om lige her:  http://www.autostol.dk/blog/hvornar-skal-man-skifte-til-naeste-storrelse-autostol/

Hvilken stol har i nu? 

Han burde ikke sidde mast når han ikke er større, så navnet på stolen kunne hjælpe lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.