Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeanne-skat skriver: Hvornår må jeg skifte min søn s autostol ?? Han har en rømer 9- 18 kg men syns han sidder så mast i den . Han er snart to et halvt år og vejer 13,5 kg må jeg sætte ham i den rømer man kan stille i ryggen der hedder 15- 36 ?
Hvornår må jeg skifte min søn s autostol ?? Han har en rømer 9- 18 kg men syns han sidder så mast i den . Han er snart to et halvt år og vejer 13,5 kg må jeg sætte ham i den rømer man kan stille i ryggen der hedder 15- 36 ?
An&Jo skriver: Nej han skal veje 16 kg før han kan udløse bilens sikkerhedssele så der er lige nogle kg endnu
Nej han skal veje 16 kg før han kan udløse bilens sikkerhedssele så der er lige nogle kg endnu
Måske en anden type stol end rømer er bedre til ham.. Der findes jo mange modeller på markedet 9-18 kg
Min datter har en cybex pallas som hun kan bruge til 36 kg/12 år - hun er 2 år og vejer 13 kg og sidder super godt i den
Det har jeg faktisk skrevet om lige her: http://www.autostol.dk/blog/hvornar-skal-man-skifte-til-naeste-storrelse-autostol/
Hvilken stol har i nu?
Han burde ikke sidde mast når han ikke er større, så navnet på stolen kunne hjælpe lidt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128