sbliver snart skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. oktober 2013

dina1980

10uger på fredag er det siden jeg sidst haved det røde, jeg bliver virkelig snart skør hvis det ikke kommer så jeg kan komme igan med fryseforsøg. andre med pco hvor det hele bare driller, det har været sådan siden november sidste år hvor jeg fik ivf forsøg, og det har bare slået det hele i stykker ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

esioul

dina1980 skriver:

10uger på fredag er det siden jeg sidst haved det røde, jeg bliver virkelig snart skør hvis det ikke kommer så jeg kan komme igan med fryseforsøg. andre med pco hvor det hele bare driller, det har været sådan siden november sidste år hvor jeg fik ivf forsøg, og det har bare slået det hele i stykker ??

Kan du ikk få noget, som sætter blødningen i gang?

Anmeld

2. oktober 2013

Julie F

dina1980 skriver:

Har ikke pco, men da vi prøvede på at lave vores søn tog det halvandet år og der gik perioder på op til 14 uger hvor jeg ikke fik det. Vi var skrevet op til undersøgelse og behandling, men lige pludselig var stregerne der, og det til trods for jeg ikke havde haft mens i 13 uger. Der er ikke nogle der kan forklare hvordan, men gravid blev jeg altså. Havde selv næsten mistet håbet og var så tæt på at sætte det lidt på pause, men så skete det. Håber også det sker for jer snart! Held og lykke.

Anmeld

2. oktober 2013

dina1980

Julie F skriver:

Har ikke pco, men da vi prøvede på at lave vores søn tog det halvandet år og der gik perioder på op til 14 uger hvor jeg ikke fik det. Vi var skrevet op til undersøgelse og behandling, men lige pludselig var stregerne der, og det til trods for jeg ikke havde haft mens i 13 uger. Der er ikke nogle der kan forklare hvordan, men gravid blev jeg altså. Havde selv næsten mistet håbet og var så tæt på at sætte det lidt på pause, men så skete det. Håber også det sker for jer snart! Held og lykke.

det ar da os helt vildt at efter så lang tid du blev gravid, håber da os det kommer til at ske her for alt det andet er bare så træls

Anmeld

2. oktober 2013

dina1980

esioul skriver:

Kan du ikk få noget, som sætter blødningen i gang?

jo det tror jeg godt jeg kan, men helt sikker det røde kommer når der er gået 12 uger ca det har været sådan lige siden sidste forsøg, men håber da snart den kommer så jeg kan få det fryseforsøg eller 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.