Menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2013

Babydrøm

Hej ladies

Nu søger jeg igen råd om min underlige cyklus.. Den er slet ik regelmæssig :/ men de sidste to gange har jeg blødt i 9-10 dage, uden at have talt 3 dage med pletblødning med. Nogen der har prøvet det? Kan det være normalt? Den plejer at vare 5-6 dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Babydrøm

Slet ingen der har prøvet det?

Anmeld

2. oktober 2013

stjernehimmel

AnnL skriver:

Hej ladies

Nu søger jeg igen råd om min underlige cyklus.. Den er slet ik regelmæssig :/ men de sidste to gange har jeg blødt i 9-10 dage, uden at have talt 3 dage med pletblødning med. Nogen der har prøvet det? Kan det være normalt? Den plejer at vare 5-6 dage. 

Min kommer og går lidt som den lyster....

Mange gange er den der lige så længe som du beskriver og med pletblødninger inden....

har sågar prøvet at den var der i 1 hel måned :-S

Anmeld

2. oktober 2013

Babydrøm

stjernehimmel skriver:

Min kommer og går lidt som den lyster....

Mange gange er den der lige så længe som du beskriver og med pletblødninger inden....

har sågar prøvet at den var der i 1 hel måned :-S

Hold da op det er godt nok lang tid :s så er det desværre nok normalt..

Anmeld

2. oktober 2013

modesty

AnnL skriver:

Hej ladies

Nu skriver du ikke noget om hvor ustabil din cyklus er? Men hvis den er meget ustabil og du har så lange blødningsperioder, så synes jeg at du skal få en henvisning til en gynækolog og blive udredt.

Anmeld

2. oktober 2013

Babydrøm

modesty skriver:

Nu skriver du ikke noget om hvor ustabil din cyklus er? Men hvis den er meget ustabil og du har så lange blødningsperioder, så synes jeg at du skal få en henvisning til en gynækolog og blive udredt.

Det er ik så lang tid siden jeg var til gynækolog og alt var fint. Men vil spørge lægen, da jeg alligevel har en tid idag. Tak for dit svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.