Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
D. 30-9-13 kl. 02:30 vågner jeg med en underlig fornemmelse i maven og en halv time senere får jeg den første ve
Der er 7min imellem og de var 1 minut. Jeg smutter på fødegangen da jeg tidligere har fået ks og derfor skal komme med det samme Da jeg ankommer på fødegangen har jeg fine veer og Melina har det godt derinde Jeg har stadig 1cm livmoderhals tilbage og er 2 fingre åben.. 2 timer efter får jeg vestorm ! og får tilbudt en epidoralblokade og siger JA TAK da jeg simpelthen er ved at være død for kræfter. Han prøver at ligge den 10 gange, og 10 gang han stikker siger jeg stop !! Jeg beordre dem til at lave et kejsersnit, hvilket de så siger ja til og det vil blive i fuld narkose da de ikke kan ligge rygmarvsbedøvelsen Jeg får vehæmmende og bliver kørt ned på operationsstuen. Her beslutter de så at de vil prøve 1 gang endnu at ligge rygmarvsbedøvelsen og jeg tuder ved bare tanken MEN heldigvis får de den lagt i første forsøg og jeg var i himmelen Kl. 10:48 forløser de så min skønne datter Melina som var 50cm lang og vejede 3030gram Jeg er simpelthen SÅ forelsket !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke! Hun er godt nok fin
Vh. Louise
Oxydatiion skriver: D. 30-9-13 kl. 02:30 vågner jeg med en underlig fornemmelse i maven og en halv time senere får jeg den første ve Der er 7min imellem og de var 1 minut. Jeg smutter på fødegangen da jeg tidligere har fået ks og derfor skal komme med det samme Da jeg ankommer på fødegangen har jeg fine veer og Melina har det godt derinde Jeg har stadig 1cm livmoderhals tilbage og er 2 fingre åben.. 2 timer efter får jeg vestorm ! og får tilbudt en epidoralblokade og siger JA TAK da jeg simpelthen er ved at være død for kræfter. Han prøver at ligge den 10 gange, og 10 gang han stikker siger jeg stop !! Jeg beordre dem til at lave et kejsersnit, hvilket de så siger ja til og det vil blive i fuld narkose da de ikke kan ligge rygmarvsbedøvelsen Jeg får vehæmmende og bliver kørt ned på operationsstuen. Her beslutter de så at de vil prøve 1 gang endnu at ligge rygmarvsbedøvelsen og jeg tuder ved bare tanken MEN heldigvis får de den lagt i første forsøg og jeg var i himmelen Kl. 10:48 forløser de så min skønne datter Melina som var 50cm lang og vejede 3030gram Jeg er simpelthen SÅ forelsket !
Tillykke med hende
Stort tillykke med din fine pige hun ser bare så sød ud.
Stort tillykke, hvor er hun bare fin
hun er så skøn . tillykke med hende
Stort tillykke med hende! Hun er godt nok nuttet
Stort tillykke med prinsessen og fantastisk dato - vores bryllupsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128