Hvornårvågner jeg mon fra mareridtet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
11 svar
1 synes godt om
1. oktober 2013

An&Jo

Det er sådan jeg tænker lige nu, for det må da være et mareridt der bare bliver ved, og ved, og ved..

Jeg har måttet kaste håndklædet i ringen og indset at jeg stadig ikke er "normal" efter jeg havde en gul i marts, som desværre gjorde at de måtte bortoperere min højre æggeleder..
Jeg opdagede for et par dage siden at jeg pludselig havde fået en hård knude agtig ting i højre side af underlivet, og desværre får jeg stadig nogle uforklarlige kramper, især hvis jeg ligger for længe på maven og derefter vender mig om på ryggen i sengen..

Så min læge ville gerne se mig med henblik på at jeg skal sendes videre til gynækologisk afdeling, men hold nu fast hvor er jeg bange for at der er noget slemt i vejen.. det værste er at min kæreste er ikke hjemme, og kommer først hjem tidligst fredag, og så har vi ovenikøbet diskuteret idag, så har ikke engang fået fortalt ham det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

l.kjoeller

An&Jo skriver:

Det er sådan jeg tænker lige nu, for det må da være et mareridt der bare bliver ved, og ved, og ved..

Jeg har måttet kaste håndklædet i ringen og indset at jeg stadig ikke er "normal" efter jeg havde en gul i marts, som desværre gjorde at de måtte bortoperere min højre æggeleder..
Jeg opdagede for et par dage siden at jeg pludselig havde fået en hård knude agtig ting i højre side af underlivet, og desværre får jeg stadig nogle uforklarlige kramper, især hvis jeg ligger for længe på maven og derefter vender mig om på ryggen i sengen..

Så min læge ville gerne se mig med henblik på at jeg skal sendes videre til gynækologisk afdeling, men hold nu fast hvor er jeg bange for at der er noget slemt i vejen.. det værste er at min kæreste er ikke hjemme, og kommer først hjem tidligst fredag, og så har vi ovenikøbet diskuteret idag, så har ikke engang fået fortalt ham det..

føler med dig 

Anmeld

1. oktober 2013

Lilje82

til dig, håber ikke der er noget galt. 

Anmeld

1. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at det hele snart vender og at at er som det ska være!! Vh stine

Anmeld

1. oktober 2013

An&Jo

l.kjoeller skriver:

føler med dig 

Anmeld

1. oktober 2013

An&Jo

Lilje82 skriver:

til dig, håber ikke der er noget galt. 

tak, nej det håberj eg bestemt heller ikke, men man kan jo ikke undgå at blive lidt bange

Anmeld

1. oktober 2013

An&Jo

StineW79 skriver:

For at det hele snart vender og at at er som det ska være!! Vh stine

tusind tak, det håberj eg bestemt også..

Anmeld

1. oktober 2013

tarkoflen

Øv hvor er det ikke sjovt, jeg håber du har nogle tæt på du kan få snakket lidt med!
Og så håber jeg du snart kan komme til og få lidt ro på!

Anmeld

1. oktober 2013

Lilje82

An&Jo skriver:

tak, nej det håberj eg bestemt heller ikke, men man kan jo ikke undgå at blive lidt bange

Nej, det forstå jeg godt.   Fingre for dig og sender dig endnu et 

Anmeld

1. oktober 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det ikke sjovt, jeg håber du har nogle tæt på du kan få snakket lidt med!
Og så håber jeg du snart kan komme til og få lidt ro på!

Nej det er bestemt ikke sjovt, og ja der må gerne snart komme lidt ro på..

Desværre er der bare ikke rigtig nogen at snakke med, for folk forstår det bare ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.