tænde for varmen/juleslik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har tændt for varmen om morgenen, men ellers er der slukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

liten-mamma

debbie19 skriver:

vi har lige tændt idag. vi bor i 48 kw men svær at varme op gammle vinduer har i tændt?

ja hvad sker der lige!!!!

1 OKT

og rema1000 er fyldt med juleslik og julekalendere synes det bliver tidligere for hvert år der er jo laaang tid til endnu  hehe 

Nej vi har ikke tændt for varmen endnu. 

Jovist er det koldt, men så koldt er det heller ikke. Min kæreste synes det er dejligt og kan sagtens rende rundt i shorts og bar mave, men jeg skal bare ha' mit jogginsæt på, så klare jeg mig  

Vi tænder for varmen i november eller december.

Anmeld

2. oktober 2013

Bettina90

Både og  Min kæreste synes det er koldt om natten og morgenen, så han tænder radiatoren om aftenen, og så slukker jeg den igen om morgenen 

Anmeld

2. oktober 2013

wamse

Ja det gjorde jeg i går, fordi jeg døjer rigtig meget med dug (ved ikke om det kaldes det, måske kondens?) på indersiden af vinduerne når jeg står op om morgen, og så hørte jeg, at lidt varme på radiatorene skulle afhjælpe det. Varmen skulle ikke nødvendigvis være høj, men jævn hele døgnet 

Jeg bliver ALDRIG træt af julen, heller ikke selvom der er juleslik nu

Anmeld

2. oktober 2013

Victoria2013

Varmen kom ENDELIG på i vores bygning igår... har gået og ventet, det blev jo koldt ligepludselig om aftenen og varmen bliver åbenbart altid først tændt 1. oktober  så nu skal der snakkes i ejerforeningen om det ikke skal være 14 dage før til næste år... syntes ikke det er fedt at fryse når man også har en baby der er lidt småforkølet...

Jeg bemærkede også tingene i Rema1000's blad og var forarget... det er lige tidligt nok...

Anmeld

2. oktober 2013

lycly

Vi har tændt for varmen for vores vinduer er total utætte

Og ja, så forestil dig at arbejde i supermarked, så er man riiiimelig træt af julen allerede når vi når 1. december

Anmeld

2. oktober 2013

comulle

Vi har ikke tændt for varmen endnu, vi har endda vinduet i køkkenet og i stuen på klem hele døgnet.. Det er lidt koldt om morgenen, men det er ikke så slemt. Det er nok mest fordi efter jeg blev gravid så ændrede min lugtesans sig heeelt vildt, og hvis der ikke er åbent så der kommer frisk luft ind, så kan jeg slet ikke holde ud at være her.. 

Mht juleslik osv synes jeg også at det er lige lovlig tidligt nok, 1. November synes jeg er okay.. :-)

Anmeld

2. oktober 2013

Clisolka

Der er ikke tændt for varmen her endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.