Sove igennem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
9 svar
1 synes godt om
1. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Lukas er nu 8,5 måned og om 1 måned starter hverdagen ??
Har snakket med sp om at Lukas ikke sover igennem endnu og hun sagde vi skulle prøve at give ham vand om natten i stedet for mælk. Vi startede natten til lørdag hvor han skreg i 1 time og det samme gjorde han dagen efter. Nu er der ingen problemer, han vågner bare får flasken med vand og falder i søvn igen.
Andre der har erfaringer med dette? Om hvor lang tid der måske vil gå? Eller om det slet ikke virkede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Har snakket med sp om at Lukas ikke sover igennem endnu og hun sagde vi skulle prøve at give ham vand om natten i stedet for mælk. Vi startede natten til lørdag hvor han skreg i 1 time og det samme gjorde han dagen efter. Nu er der ingen problemer, han vågner bare får flasken med vand og falder i søvn igen.
Andre der har erfaringer med dette? Om hvor lang tid der måske vil gå? Eller om det slet ikke virkede?

Vi har prøvet og for os virkede det ikke. Nicoline vil simpelthen bare ikke ha' vand... Kun mælk.

Hun begyndte at sove igennem fra da hun var 1 måned gammel, men efter hun er kommet i dagpleje, er hun begyndt at vågne om natten. 

Kan lige så godt sige, at sandsynligheden for at Lukas sover igennem når han kommer i instution, er ikke voldsom stor. Der sker så mange ting, så det kan være svært at sove.

Vores rytme vendte 180 grader efter Nicoline startede i dp. Vi har fået afvide af vores sp at det er helt normalt hun er så urolig om natten, fordi der sker så meget efter hun er kommet i dp.

Anmeld

1. oktober 2013

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Vi har prøvet og for os virkede det ikke. Nicoline vil simpelthen bare ikke ha' vand... Kun mælk.

Hun begyndte at sove igennem fra da hun var 1 måned gammel, men efter hun er kommet i dagpleje, er hun begyndt at vågne om natten. 

Kan lige så godt sige, at sandsynligheden for at Lukas sover igennem når han kommer i instution, er ikke voldsom stor. Der sker så mange ting, så det kan være svært at sove.

Vores rytme vendte 180 grader efter Nicoline startede i dp. Vi har fået afvide af vores sp at det er helt normalt hun er så urolig om natten, fordi der sker så meget efter hun er kommet i dp.

Men han siger intet til at få vand nu, så håber det måske vil hjælpe.
Sådan er det også med en fra mødregruppen, men man har da lov at håbe

Anmeld

1. oktober 2013

modesty

Jeg droppede natamning da min søn var cirka 9-10 måneder. Han sov igennem (for det meste) da han var cirka 18 måneder. Tag det som det kommer, man kan ikke regne med noget.

Anmeld

1. oktober 2013

Koen.

Her virkede det ikke
Lærke var 23 mdr inden hun sov igennem og Liam er 16 mdr og sover ikke igennem!

Men det er nok forskelligt fra barn til barn hvad der virker Held og lykke med projektet!

Anmeld

1. oktober 2013

modesty

modesty skriver:

Jeg droppede natamning da min søn var cirka 9-10 måneder. Han sov igennem (for det meste) da han var cirka 18 måneder. Tag det som det kommer, man kan ikke regne med noget.

PS: Jeg har aldrig forstået det dér med at skifte mælken ud med vand. Så skal man jo bare afvænne to gange, kan ikke se hvad det skal gøre godt for.

Anmeld

1. oktober 2013

Chili

Maria&Lukas skriver:

Her hjemme stoppede vi allerede da Oliver var 7 måneder. Og da han var 10 måneder stoppede vi aften flaske. (Han fik så meget luft i maven til sidst!)
Vi gjorde det med vand, i starten drak han en masse! Men efterhånden som han fandt ud af det bare var vand gad han ikke..
Da han startede i vs begyndte han at sove mere uroligt om natten og havde lige pludseligt et stort putte behov, som ca. Var 21-00 hver aften! Det er gået over nu, og han sover igen dejligt

Håber det med vandet virker, en god søvn betyder bare noget når hverdagen starter! Held og lykke

Anmeld

1. oktober 2013

Chili

modesty skriver:

PS: Jeg har aldrig forstået det dér med at skifte mælken ud med vand. Så skal man jo bare afvænne to gange, kan ikke se hvad det skal gøre godt for.

Vi gjorde det og han gad ikke have den mere, fordi det bare var vand.. Så han vænnede sig selv af med den, hvis man kan sige sådan

Anmeld

2. oktober 2013

Mettefpigen

Man kan desværre ikk regne med noget.... min lukas er 25 måneder og sover ikk igennem endnu..... man lære at leve med det....

Anmeld

3. oktober 2013

Aagaard

Maria&Lukas skriver:

Nogle børn sover bare ikke igennem før de er ret store, sådan omkring 2 år. MEN der er jo også nogle der lære det før - Jeg ville holde fast i vandflasken. Efterhånden har han ikke brug for den mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.