Julehjælpen (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
7 synes godt om
1. oktober 2013

LilleSmølf

Jeg vil bare gøre opmærksom på Julehjælpen der igen i år samler ind til de familier, hvor der ikke er penge nok til at holde jul eller købe vintertøj til børnene.

Så hvis I har noget tøj, som jeres børn er vokset ud af, noget legetøj, som de ikke leger med, eller har lyst til at lave en madkurv eller lign. vil de meget gerne tage imod.

DVD'er, bøger, baby-ting - alt tages imod så længe det selvfølgelig er i pæn og brugbar stand.

Det vil glæde andres børn og man kan selv få ryddet ud i alle de ting man alligevel falder over hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg har ikke facebook. Er der en hjemmeside?

Anmeld

1. oktober 2013

Happiness

mor:) skriver:

Jeg har ikke facebook. Er der en hjemmeside?

http://www.julehjaelpen.dk/

Anmeld

1. oktober 2013

l.kjoeller

LilleSmølf skriver:

Jeg vil bare gøre opmærksom på Julehjælpen der igen i år samler ind til de familier, hvor der ikke er penge nok til at holde jul eller købe vintertøj til børnene.

Så hvis I har noget tøj, som jeres børn er vokset ud af, noget legetøj, som de ikke leger med, eller har lyst til at lave en madkurv eller lign. vil de meget gerne tage imod.

DVD'er, bøger, baby-ting - alt tages imod så længe det selvfølgelig er i pæn og brugbar stand.

Det vil glæde andres børn og man kan selv få ryddet ud i alle de ting man alligevel falder over hver dag

jeg har meldt mig der var bare ikke et match endnu 

Anmeld

1. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.