Æl og udflåd - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
3 svar
1 synes godt om
1. oktober 2013

Frk. Borup

Jeg havde som tidligere beskrevet en formiddag med mindre blødning a la mens på cd 12. I går på cd 14 havde jeg virkelig meget udflåd, måtte på toilettet flere gange for at "mindske skaden" (troede faktisk først jeg var begyndt at bløde igen). Det var helt klart og en smule klistret. Tog en æl-test da jeg kom hjem fra job, men den var negativ (kun teststregen kom frem). Har taget en igen i dag, og der er nu farve på kontrolstregen (men stadig negativ). Nu er det så jeg tænker: Jeg fik blødning cd12 fordi jeg begyndte at producere mere østrogen og mine slimhinder blev påvirket, i går havde jeg så øget udflåd som konsekvens af, at ægløsningen er lige om hjørnet, måske i dag eller i morgen... Hvad tænker I? Og er der nogen af jer, der ved om ÆL-udflåd betyder ÆL nu eller indenfor den nærmeste fremtid? Eller er jeg måske går glip af ÆL? Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig lidt her

PS. bruger æl-teste købt igennem min-mave, og har testet siden cd10. Det er først i dag, at der er farve på teststregen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Manna

Frk. Borup skriver:

Jeg havde som tidligere beskrevet en formiddag med mindre blødning a la mens på cd 12. I går på cd 14 havde jeg virkelig meget udflåd, måtte på toilettet flere gange for at "mindske skaden" (troede faktisk først jeg var begyndt at bløde igen). Det var helt klart og en smule klistret. Tog en æl-test da jeg kom hjem fra job, men den var negativ (kun teststregen kom frem). Har taget en igen i dag, og der er nu farve på kontrolstregen (men stadig negativ). Nu er det så jeg tænker: Jeg fik blødning cd12 fordi jeg begyndte at producere mere østrogen og mine slimhinder blev påvirket, i går havde jeg så øget udflåd som konsekvens af, at ægløsningen er lige om hjørnet, måske i dag eller i morgen... Hvad tænker I? Og er der nogen af jer, der ved om ÆL-udflåd betyder ÆL nu eller indenfor den nærmeste fremtid? Eller er jeg måske går glip af ÆL? Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig lidt her

PS. bruger æl-teste købt igennem min-mave, og har testet siden cd10. Det er først i dag, at der er farve på teststregen....

Citat "Rockertand"

Du kan have ægløsningsslim helt op til en uge før ægløsning, og du kan også opdage ægløsningsslim efter ægløsningen, da det kan tage lidt tid at "udskille".

Citat "Baby.dk"

Blødning

Nogle kvinder oplever en lille blødning under ægløsningen.

Held og lykke med projektet

Anmeld

1. oktober 2013

ErSkruk

Frk. Borup skriver:

Måske denne artikel kan hjælpe dig lidt :-)

http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/articl e-308.htm

Anmeld

8. oktober 2013

Frk. Borup

Blot til info, så fik jeg tydelige ÆL-tests eftermiddag og aften CD16, og hele cd17 med en lille plet blod i udflåd kl. 22, så er sikker på, at det var lige præcis dér, jeg havde ÆL Desværre var manden syg og selvklart uoplagt  - men op på hesten igen næste måned, nu føler jeg jo jeg kender min krop og dens tegn meget bedre, så håber på et juli-barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.