Jeg er igen igen i arbejdsprøvning/afklaring og føler mig i den grad til grin. Er der to timer 1 gang i ugen og min kontaktperson virker ligeglad, hun kommer ikke over når jeg skal have hjælp da jeg ikke bliver vist hvordan tingene gøres, hun tager bare over og sætter mig igang, det er så lige gyldigt, og er bare ugens gæst, men hun hygger med de andre, hun er distræt og klumrer i selv de mindste opgaver og har ikke styr på noget, sidst ventede jeg over 1/2 time hvor en af de andre så viste hvordan det skulle gøres, og i dag ventede jeg over 20 min hvor hun lavede alt mulig andet og pjattede rundt, hvordan skal hun vide hvem jeg er og hvad jeg kan når hun ikke er tilstede på noget tidspunkt. Efter 20 min havde jeg fri, og var så gal jeg bare gik ned pg scannede mig ud og kørte hjem. Selv de to timer er for meget og kan ikke holde til det vi laver, ingen flexibilitet som lovet inden start og da vi ikke snakker kan jeg ikke fortælle hvordan det går
Jeg er så ulykkelig og føler mig uvelkommen og til besvær, kom til at vrisse i dag fordi jeg beder om hjælp til en maskines funktion, og siger jeg godt kan sætte tråd i, og hun blander sig hele tiden imens, trykker derefter hurtigt på en par knapper og står så jeg ikke kan se, siger at nu kører den, og bliver ret ked af at hun ikke lytter, for vil jo gerne selv. Hun misforstår og ja er bare så ked af at være der føler ikke det giver et ordentligt syn på hvad jeg kan, og er så ødelagt af at sidde ved maskinen. Skyndte mig gennem dagens projekt så jeg kunne holde pause, og er så ødelagt, er så ked af det

Føler mig ydmyget, ignoreret, og ligegyldiggjort

Anmeld