jeg startede i aktivering går, i min kommune komme alle på plejehjems, og ja, jeg troede sagtens jeg kunne. Jeg har været i praktik på et plejehjem for 10 år siden og det var ganske forfærdeligt. Men tænkte jeg er blevet ældre, det skal nok gå. Men nej, har været på raden til gråd hele dagen, turde næsten ikke snakke i frygt for at hyle. Jeg føler mig så tappet for energi, jeg har SÅ ondt at de mennesker, og kan næsten ikke rumme det, jeg kan slet ikke finde min plads, jeg er gravid og de mener derfor jeg bare skal snakke med de ældre og lave lidt let køkkenarbejde, men de ældre er så dårlige de knap kan snakke, og jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre, anden end bare at sidde, og kæmpe mod tårende..
Nu sidder jeg så og skal ringe til kommunen, har det skrækkeligt, for hvad skal jeg sige, føler mig totalt til grin, at jeg ikke engang kan det, men bare tanken om at skal afsted i morgen gør at jeg tuder... kan siimpelthen ikke...
men har man overhovedet noget at sige, har man ret til at ønske noget andet? jeg er klar til alt andet, som i alt andet.
Anmeld