sko-størrelse på 1½ årig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
15 svar
13 synes godt om
1. oktober 2013

MariaKyedDK

Hej Baby.dk  

Hvilken sko-størrelse bruger 1½ årige børn CA.? Min lille pige er kun 1 måned gammel nu, men jeg har fundet nogle rigtig fede/søde vinterstøvler, og vil gerne købe dem så hun kan bruge dem næste år men kan overhoved ikke huske hvad størrelse de bruger i sko i den alder  

Må i få en SKØN Tirsdag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

MorDk

Jeg vil fraråde dig at købe vinterstøvler før hun skal bruge dem. Børns fødder vokser MEGET forskellige og nogle vokser i store ryk!

Nogle har brede fødder andre har smalle fødder. Dit barn skal have støvler/sko som sidder perfekt på de små fødder. Det er derfor super godt at tage dem med ned i butikken så man kan finde et par som sidder helt perfekt! (Jeg er også lidt hys med fodtøj) Går ikke på kompromis. Det SKAL bare sidde ordentligt!

Det er altid fristende at købe på tilbud m.m MEN jeg ville helt klart vente! Det er SÅ ærgeligt at stå og så er de alt for store eller måske for små... eller bare sidder rigtig dårligt.

Vent!

Anmeld

1. oktober 2013

mor88

Hej Baby.dk  

Hvilken sko-størrelse bruger 1½ årige børn CA.? Min lille pige er kun 1 måned gammel nu, men jeg har fundet nogle rigtig fede/søde vinterstøvler, og vil gerne købe dem så hun kan bruge dem næste år men kan overhoved ikke huske hvad størrelse de bruger i sko i den alder  

Må i få en SKØN Tirsdag  

Puuha.. Det er meget forskelligt. Min datter brugte str 22 i sommersko , hvor hun var 1,5 år og nu hvor hun nærmer sig de 2 år, har hun gjort et ryk op i str 25 vinterstøvler. 

Det er heller ikke sikkert, at din datter vil kunne bruge lige det mærke sko til sine fødder. Her kan datteren slet ikke bruge SuperFit vinterstøvler, da de er alt for smalle til hendes brede fod

Anmeld

1. oktober 2013

MissTas

MariaKyedDK skriver:

Hej Baby.dk  

Må i få en SKØN Tirsdag  

Puha.. jeg ville slet ikke turde købe en støvle så langt frem i tiden.. børns fødder er forskellige og vokser forskelligt, så du kan ikke regne med at min datters fod er svarende til hvordan din datters er når hun er 1,5. Samtidig er det meget varierende fra mærke til mærke.

Annastacia har en støvlet fra Angulus str. 21 som hun passer, en længere støvle fra angulus str. 22 som hun passer og hendes vinterstøvler str. 23 som hun nu passer. Hun er 19 måneder.

Anmeld

1. oktober 2013

l.kjoeller

MariaKyedDK skriver:

Hej Baby.dk  

Må i få en SKØN Tirsdag  

det kan du slet ikke regne ud da det er så forskelligt. både min søster og jeg har en en ca på halvandet som svinger mellem 21-22 så deromkring måske men du kan ikke vide det endnu desværre 

Anmeld

1. oktober 2013

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Jeg vil fraråde dig at købe vinterstøvler før hun skal bruge dem. Børns fødder vokser MEGET forskellige og nogle vokser i store ryk!

Nogle har brede fødder andre har smalle fødder. Dit barn skal have støvler/sko som sidder perfekt på de små fødder.

Det er altid fristende at købe på tilbud m.m MEN jeg ville helt klart vente! Det er SÅ ærgeligt at stå og så er de alt for store eller måske for små... eller bare sidder rigtig dårligt.

Vent!

Ja det kan du da egentlig have ret i  det havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt over! Hmm, nok en god ide at vente ( og spare de penge så)  

de er ikke engang på tilbud, var bare støvler jeg tænkte: DEM må jeg da købe NU!  

Anmeld

1. oktober 2013

MariaKyedDK

mor88 skriver:

Puuha.. Det er meget forskelligt. Min datter brugte str 22 i sommersko , hvor hun var 1,5 år og nu hvor hun nærmer sig de 2 år, har hun gjort et ryk op i str 25 vinterstøvler. 

Det er heller ikke sikkert, at din datter vil kunne bruge lige det mærke sko til sine fødder. Her kan datteren slet ikke bruge SuperFit vinterstøvler, da de er alt for smalle til hendes brede fod

åh ja det kan da godt blive svært så  

Tak for svar 

Anmeld

1. oktober 2013

modesty

MariaKyedDK skriver:

Hej Baby.dk  

Må i få en SKØN Tirsdag  

Det kan du overhovedet ikke forudse. 

Anmeld

1. oktober 2013

MorDk

Ja det kan du da egentlig have ret i  det havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt over! Hmm, nok en god ide at vente ( og spare de penge så)  

de er ikke engang på tilbud, var bare støvler jeg tænkte: DEM må jeg da købe NU!  

Jeg kender det!!! Ser tit en masse lækkert hvor jeg tænker..... DET MÅ JEG KØBE... meeeen det er bare dumt (for de vokser i ryk de små pus)

Jeg synes det ville være en rigtig god idé at vente ihvertfald

Anmeld

1. oktober 2013

MariaKyedDK

l.kjoeller skriver:

det kan du slet ikke regne ud da det er så forskelligt. både min søster og jeg har en en ca på halvandet som svinger mellem 21-22 så deromkring måske men du kan ikke vide det endnu desværre 

Ok tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.