Jeres erfaring med salg på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2013

Karina84

Hejsa 

Vi skal ha ryddet op herhjemme og vi kan godt bruge den smule ekstra penge, vi evt. kan få. 

Det er primært børnetøj osv. og jeg vil helst hvis vi kan mødes og handle. Men hvad er jeres erfaringer? Jeg er godt klar over at der er rigtig mange der sælger deres tøj, derfor bliver det også kun noget af det der bliver sat til salg. Ellers overvejer at give resten til mødrehjælpen, eller andre som kan give der videre til folk som virkelig har brug for det.

Men hvad er jeres erfaringer, hvor sælger i jeres? Jeg er medlem af div. facebook grupper og jeg tænker at det er nemmest at komme af med det der, eller hvad er jeres erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

FogL

Karina84 skriver:

Hejsa 

Vi skal ha ryddet op herhjemme og vi kan godt bruge den smule ekstra penge, vi evt. kan få. 

Det er primært børnetøj osv. og jeg vil helst hvis vi kan mødes og handle. Men hvad er jeres erfaringer? Jeg er godt klar over at der er rigtig mange der sælger deres tøj, derfor bliver det også kun noget af det der bliver sat til salg. Ellers overvejer at give resten til mødrehjælpen, eller andre som kan give der videre til folk som virkelig har brug for det.

Men hvad er jeres erfaringer, hvor sælger i jeres? Jeg er medlem af div. facebook grupper og jeg tænker at det er nemmest at komme af med det der, eller hvad er jeres erfaringer? 

Mine erfaringer er, at med mindre det er det, der er moderne nu-og-her, så sælger det ikke. Har brugt alt for mange timer på at lægge ting på TS og der sker ikke en hujene dyt!

Anmeld

1. oktober 2013

stjernehimmel

Karina84 skriver:

Hejsa 

Jeg har solgt lidt over FB.... men mange dukker desværre ikke op....

min veninde der har MEGET hun skal afmed har taget på kræmmermarkeder/bagerumsmarkeder og har allerede tjent over 12000 kr på 3 gange hun har været afsted....

Anmeld

1. oktober 2013

MissTas

Karina84 skriver:

Hejsa 

mine erfaringer er også at det er bestemte mærker der sælger og så skal det helst være i virkelig flot stand...

Molo, danefæ, Hummel og pompdelux har jeg erfaringer med kan sælges hvis det er i pæn stand, ellers ikke..

Bruger Trendsales til det vi sælger.

Anmeld

1. oktober 2013

Benjamins'mor

Altså jeg har erfaret at de fleste kun vil købe mærkevarer brugt til deres børn, eller købe en stor pakke med "billige" mærker billigt.

Jeg personligt er ligeglad med mærke, så længe jeg synes det er pænt og i pæn stand. Men priserne skal også være iorden.
Kan godt være mærkevarer er dyrt fra nyt og at man kan tage lidt mere når det igen sælges, men jeg ville ALDRIG give 100 kr + for en brugt heldragt ligemeget mærke, for det bliver altså også slidt og afvasket ligesom alt andet.

Anmeld

1. oktober 2013

C-Dog

Jeg har solgt mange tøjpakker, og det har været en go blanding mellem billigt og mærketøj- fidusen er at sælge det vildt billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.