Erfaring med sorte klinker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.617 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

MetteT

Ja altså, vi har sorte klinker på badeværelset og nu når vi ska til at lave om, vil jeg også bare super gerne ha dem i resten af huset (gang, køkken og lille toilet) så det hænger lidt mere sammen det hele...
Men får så af vide af min svigermor at det er utrolig dumt at få dem i køkkenet, da de er svære at holde rene... Hmmm????

Så ville lige høre om der er nogle er jer der har sorte klinker i køkkenet og hva i har af erfaringer med dem??
For vil jo bare rigtig gerne ha dem og har tidligere erfaret at "hva svigermor siger er IKKE altid det rigtige"

Knus Mette 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Pige2009

Hun har ret i, at de er svære at holde rene. Spilder man vand på dem, kommer der hurtigt kalrender, hvis man ikke lige får tørret op, og så ses, støv, hår og andet snavs meget tydeligere end på andre fliser. Jeg er selv meget til sorte klinker, men ville overveje det en ekstra gang...

Anmeld

21. juli 2009

Stumpen

Der hvor vi boede før havde vi sorte klinker i gang og køkken og det fungerede fint for os -til trods for at vi ikke er dem der svinger med gulvskrubberen i tide og utide (  ) Vi har aldrig haft problemer med kalkrender.. Prøåver lige at finde et billede og smide ind..

Anmeld

21. juli 2009

Stumpen

Her er et...  

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

Ja sorte klinker er svært at holde. 

Men vi skal nu have sorte klinker alligevel   i hele hytten men vi har så valgt at købe dem med lidt spil i så det lidt nemmere. 

Ihh søde det lyder bare spændende glæder mig til at se og høre mere om det 

Knus til jer.

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Der hvor vi boede før havde vi sorte klinker i gang og køkken og det fungerede fint for os -til trods for at vi ikke er dem der svinger med gulvskrubberen i tide og utide (  ) Vi har aldrig haft problemer med kalkrender.. Prøåver lige at finde et billede og smide ind..

Jeg har heller aldrig hørt om kalkrender på dem før kun at man kan se ALT støv osv på dem.

Og hvor er det bare et dejligt billed.

Anmeld

21. juli 2009

ønskebørn74

MetteT skriver:

Ja altså, vi har sorte klinker på badeværelset og nu når vi ska til at lave om, vil jeg også bare super gerne ha dem i resten af huset (gang, køkken og lille toilet) så det hænger lidt mere sammen det hele...
Men får så af vide af min svigermor at det er utrolig dumt at få dem i køkkenet, da de er svære at holde rene... Hmmm????

Så ville lige høre om der er nogle er jer der har sorte klinker i køkkenet og hva i har af erfaringer med dem??
For vil jo bare rigtig gerne ha dem og har tidligere erfaret at "hva svigermor siger er IKKE altid det rigtige"

Knus Mette 

Knus

hvilket materiale?

Anmeld

21. juli 2009

Pige2009

Min tidligere svigermor var nu heller ikke så flittig med støvekosten... Måske derfor, at der kom render...

Anmeld

21. juli 2009

MetteT

ønskebarn74 skriver:

hvilket materiale?

Øhh... Det ved jeg faktisk ikke..
Men det står vel på kassen, tjekker lige når jeg kommer i nærheden af den..

Knus Mette

Anmeld

21. juli 2009

MetteT

Tak for svar tøser...
Må lige tænke lidt mere over det så...
Men altså, syns bare ikk rigtig jeg gider lyse....

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.