Gruer noget for vinteren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2013

Leneur

Når min datter allerede nu er syg for anden gang på 14 dage. Sidst var hun syg i over en uge med en virus på halsen og det lyder til det er det samme igen.
Har i nogle gode ideer til noget forebyggelse? Lige meget om det er alternativt, madvarer, gamle husgeråd, påklædning eller andet. Hun har fået uldundertøj på. Jeg synes bare det er så synd for mit lille pus og vil gerne at hun er frisk og rask, helst hele tiden. Hun er 4 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Fuglemor

Leneur skriver:

Når min datter allerede nu er syg for anden gang på 14 dage. Sidst var hun syg i over en uge med en virus på halsen og det lyder til det er det samme igen.
Har i nogle gode ideer til noget forebyggelse? Lige meget om det er alternativt, madvarer, gamle husgeråd, påklædning eller andet. Hun har fået uldundertøj på. Jeg synes bare det er så synd for mit lille pus og vil gerne at hun er frisk og rask, helst hele tiden. Hun er 4 år.

Vi har altid brugt biostrat eliksir. Det tager vi når de første symptomer viser dig, og så bliver det hurtigt slået ned. 

Anmeld

1. oktober 2013

Leneur

Fuglemor skriver:

Vi har altid brugt biostrat eliksir. Det tager vi når de første symptomer viser dig, og så bliver det hurtigt slået ned. 

Er der forskel på dråberne og eliksiren? For dråberne har ikke virket, selvom vi er startet tidligt med dem.

Anmeld

1. oktober 2013

Fuglemor

Leneur skriver:

Er der forskel på dråberne og eliksiren? For dråberne har ikke virket, selvom vi er startet tidligt med dem.

Nogen vil påstå at der ikke er. Men vi har aldrig oplevet at hverken dråber eller piller hjalp. Det skulle være eliksiren. Så der må jo være en forskel.

Anmeld

1. oktober 2013

Leneur

Fuglemor skriver:

Nogen vil påstå at der ikke er. Men vi har aldrig oplevet at hverken dråber eller piller hjalp. Det skulle være eliksiren. Så der må jo være en forskel.

Ok, det må vi prøve så og det kan vel stadig camoufleres i lidt saft?

Anmeld

1. oktober 2013

Fuglemor

Leneur skriver:

Ok, det må vi prøve så og det kan vel stadig camoufleres i lidt saft?

det tror jeg godt. Men det er tykt flydende og meget klisteret. Vi har altid kunne give ungerne det uden problemer,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.