Jeg bliver snart tosset !! (ang opvasker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Anja

Jeg er SÅ træt af min opvaskemaskine. Den vasker gang på gang ikke ordentligt rent. Den er 4 år gammel, så det er ikke alderen der trykker. Jeg har inden for den sidste uge afkalket den, vakset sådan en opvaskerens i den, tømt filtre, ja gjort alt det jeg kan komme i tanke om at gøre for at rense den.

MEN alligevel bliver tingene, specielt glas ikke rene. Det er ikke det snavs der sad på fra start men sådan noget sandlignende snavs som sidder rigtigt godt fast og som kun går af, når man skubber med en grydesvamp.

Hvad pokker gør jeg ??? Jeg er ved at bliver tosset over at skulle stå og vaske ting af, som lige er taget op af opvaskeren !!!!

Gode råd, please !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

MetteT

Anja skriver:

Jeg er SÅ træt af min opvaskemaskine. Den vasker gang på gang ikke ordentligt rent. Den er 4 år gammel, så det er ikke alderen der trykker. Jeg har inden for den sidste uge afkalket den, vakset sådan en opvaskerens i den, tømt filtre, ja gjort alt det jeg kan komme i tanke om at gøre for at rense den.

MEN alligevel bliver tingene, specielt glas ikke rene. Det er ikke det snavs der sad på fra start men sådan noget sandlignende snavs som sidder rigtigt godt fast og som kun går af, når man skubber med en grydesvamp.

Hvad pokker gør jeg ??? Jeg er ved at bliver tosset over at skulle stå og vaske ting af, som lige er taget op af opvaskeren !!!!

Gode råd, please !!!

Åhh.. Sådan er vores også en gang i mellem, så lytter lige med her...

Knus Mette

Anmeld

21. juli 2009

Pige2009

Øv hvor træls!! Hjemme hos mig, er der kun en opvasker, og det er undertegnede Kunne da ellers godt ønske mig en opvasker.

Det lyder til du har prøvet alt jo. Hvad med at få en tekniker ug og kigge og lave et prisoverslag. Måske er der noget glat med den...

Anmeld

21. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bruger I et billigt mærke opvaskemiddel? Vores vaskede nemlig rigtig dårligt op, men så skiftede vi til de der Neophos med den røde bold (   you know? ) der er lidt (meget) dyrere og så blev det meget mere rent - nu er der ingen problemer...

Anmeld

21. juli 2009

Lusi

Hmm nu hedder vores opvaskemaskine Lykke, så det bliver jo gjort ordentligt

Men er der ik noget med glas, kan få glaspest?
Har da ihvertfald hørt min mor sige det flere gange om deres glas og er ret sikker på det var af, at de blev vasket i opvaskemaskine..

Men om man så kunne vaske det af igen, ved jeg ik lige..

Har faktisk lige prøvet at ringe til hende, men hun tager ik telefonen..
Men har da gjort et forsøg..

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

PRÆCIS, sådan gjorde vores nye, og den blev lavet 4 gange og uden held...tilsidst fik vi en helt ny og jeg ved faktisk ikke hvad der var galt med den...tænker den ikke skyller det godt nok...men aner det ikke..men træls er det og især hvis det tører end det der, så er det umuligt jo..
Knus..

Anmeld

21. juli 2009

ønskebørn74

Det er kalk, på igen... Rens den nogle gange...der kan side meget snavs og kalk, når det er en gammel maskine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.