Hvad ville I lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Honningblomst

Hej piger...

Jeg skal for første gang i 9 år prøve at have en uge uden børn....det bliver så mærkeligt og alligevel den vildeste luksus bare at være mig selv...for første gang siden jeg blev alene for 2½ år siden skal drengene alene på ferie med deres far, håber den lille og den store får en god oplevelse, men de skal kun til Sverige, så bliver der noget så kører min x dem eller en af dem til KBH, så kan jeg hente der...det skal være en god oplevelse jo.-smiler

Men hvad ville I lave hvis I fik en uge helt alene...??

Kom gerne med nogle idéer....og huske det skal være noget hvor lange stramme stræk leggins er er ok at have på...

Knus Eva...som vidst tager et par dage til Valby og skal på tour-de-kend-dit-nærmiljø- hos min veninde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville nok sætte en dag eller to af til at læse en rigtig god bog! Bare sidde for mig selv med en kop et-eller-andet og nyde stilheden og en roman jeg længe har villet læse...

Og så ville jeg holde en fest - en rigtig FEST hvor man inviterer sine bedste veninder over inden festens start og duller sig op sammen og hører 80'er musik og drikker champagne og cosmopolitans  i badeværelset og sætter hinandens hår og derefter danser til den lyse morgen    (Får helt lyst til at ringe rundt og invitere folk nu...)

Og så ville jeg tage på en date  (hvis jeg var single)... Med mulighed for sleepover

Det ville jeg gøre

Anmeld

21. juli 2009

ønskebørn74

Shoppe til din nye lækre figur!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.