Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor længe kan marangs kys holde? Tænker at bage nogle nem der står ikke noget om holdbarheden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AlberteSophie skriver: Hvor længe kan marangs kys holde? Tænker at bage nogle nem der står ikke noget om holdbarheden
De kan for så vidt holde i en evighed, men de kna nu godt finde på at "genfugte sig selv", og så er der ikke rigtig knasi dem mere. Men dårlige bliver de som sådan ikke
Nærmest for evigt, hvis de opbevares tørt!
Tænker faktisk selv at jeg ska bage nogen i løbet af ugen! Vh stine
mariamiss6 skriver: De kan for så vidt holde i en evighed, men de kna nu godt finde på at "genfugte sig selv", og så er der ikke rigtig knasi dem mere. Men dårlige bliver de som sådan ikke
Hendes fødselsdag holdes om 14 dage, og vil egentligt bare lave det keg nu engang kan før tid.
opbevares de bare i kage dåse?
StineW79 skriver: Nærmest for evigt, hvis de opbevares tørt! Tænker faktisk selv at jeg ska bage nogen i løbet af ugen! Vh stine
Hvad opbevare du dem i?
AlberteSophie skriver: Hendes fødselsdag holdes om 14 dage, og vil egentligt bare lave det keg nu engang kan før tid. opbevares de bare i kage dåse?
Ja, jeg ville lægge dem i kagedåser. Evt. i lag med køkkenrulle imellem. Så kan køkkenrullen måske suge evt. fugt der måtte opstå...
Pak dem endelig ikke ned før de er kølet af.
AlberteSophie skriver: Hvad opbevare du dem i?
I kagedåser med et ark bageparpir! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128