Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nea85 skriver: Hej med jer!Er der andre end mig, der har problemer med at bestille babypakken på Rema1000s hjemmeside?Jeg kan hverken trykke på "Find butik" eller "indsend"..
Hej med jer!Er der andre end mig, der har problemer med at bestille babypakken på Rema1000s hjemmeside?Jeg kan hverken trykke på "Find butik" eller "indsend"..
Jeg har lige bestilt i går uden problemer
Bettina90 skriver: Jeg har lige bestilt i går uden problemer
Benjamins'mor skriver: Jeg bestilte for få mdr siden uden problemer.
Jeg bestilte for få mdr siden uden problemer.
Nea85 skriver: Hmm.. Den reagerer slet ikke her. Må prøve fra en anden computer. Der er heldigvis længe til endnu
Hmm.. Den reagerer slet ikke her. Må prøve fra en anden computer. Der er heldigvis længe til endnu
VråJepsen skriver: havde heller ikke problemer den gang jeg bestilte.. Det er ikke din computer der driller, eller websitet der måske er gået ned, eller driller lige nu?
havde heller ikke problemer den gang jeg bestilte.. Det er ikke din computer der driller, eller websitet der måske er gået ned, eller driller lige nu?
Nea85 skriver: Jeg har ikke prøvet på andre computere, men måske jeg skulle prøve på arbejdet i morgen. Der er i hvert fald ikke problemer med andre ting eller hjemmesider..
Jeg har ikke prøvet på andre computere, men måske jeg skulle prøve på arbejdet i morgen. Der er i hvert fald ikke problemer med andre ting eller hjemmesider..
VråJepsen skriver: ellers prøv fra din mobil, hvis den kan gå på nettet. Så finder du ud af om det er computeren eller sitet.
ellers prøv fra din mobil, hvis den kan gå på nettet. Så finder du ud af om det er computeren eller sitet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128